Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت هفت صبح شنبه تصادف مینی‌بوس و تریلی در سه راهی اینچه برون به گنبد- روستای کرند در گنبدکاووس روی داد.

اورژانس گلستان اعلام کرد که این حادثه ۱۲ کشته و ۱۷ مصدوم داشته است.

بر اثر این حادثه که به دلیل خواب آلودگی راننده تریلی رخ داد، مینی بوس دچار حریق شد و متاسفانه ۱۲ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

کد خبر 4723937

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس سانحه تصادف اورژانس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام مراسم عزاداری گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مجروح شدن سه نفر در برخورد خودروی پراید و تیبا در جاده پاتاوه _ دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه، بیست‌وششم فروردین، طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد پراید و تیبا در محور پاتاوه دهدشت (بعد از روستای بطاری به سمت دمچنار)، بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسفانه سرنشین پراید مرد حدود ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

کد خبر 744371

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه