Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:22:59 GMT

جشنواره مینی بسکتبال و میکرو بسکتبال در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۵۹۳

جشنواره مینی بسکتبال و میکرو بسکتبال در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره مینی بسکتبال و میکرو بسکتبال ویژه رده‌های سنی نونهالان و خردسالان پسر با حضور پرتعداد باشگاه‌ها و پایگاه‌های آموزشی بسکتبال در سطح شهر قم، شامگاه جمعه به میزبانی سالن شهید رضاییان قم به انجام رسید.

در این جشنواره یک روزه که به همت هیئت بسکتبال استان قم برگزار شد شرکت کنندگان در دو بخش میکرو بسکتبال ویژه رده خردسالان و مینی بسکتبال ویژه رده نونهالان با هم به رقابتی پرداختند که البته خبری از تعیین قهرمان و برد و باخت نبود و تلاش هیئت بسکتبال قم، برگزاری جشنواره‌ای مفرح برای لذت بردن بسکتبالیست‌های نونهال از این رشته و در فضایی خانوادگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، تیم‌ها در رده سنی خود با هم مسابقه دادند و سپس مسابقات تکنیک‌های انفرادی برگزار شد که نفرات منتخب هر تیم در این رقابت، در ایستگاه‌های مختلف و متوالی شامل دریبل از موانع، حرکات نمایشی، دقت ضربه به مانع و پرتاب توپ به حلقه با هم رقابت کردند.

همچنین در پایان این جشنواره پرشور، مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با اهدای جوایزی به تمامی بازیکنان حاضر در مسابقات برگزار شد و در این اختتامیه، مسئولان هیئت بسکتبال استان قم، تنی چند از پیشکسوتان و تلاشگران عرصه بسکتبال و مربیان باتجربه این رشته حضور داشتند.

در این جشنواره ۱۴ تیم و بازیکنان رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال حضور داشتند. حضور استعدادهایی خیره کننده در میان بازیکنان نونهال و خردسال حاضر در این جشنواره از نکات جالب توجه جشنواره مینی بسکتبال و میکرو بسکتبال قم بود.

کد خبر 4723822

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بسکتبال فدراسیون بسکتبال اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ملی ریکرو کشور برای حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان، فردا ۳۱ فروردین راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یکم تا ششم خرداد خواهد بود، شرکت می کند.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم بانوان را در این مسابقات تشکیل می دهند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در تیم ملی آقایان در این رقابتها شرکت می کنند.

سونگ چیل هونگ به عنوان سرمربی، مهسا بدخشان نیز مربی ریکرو و مهدی خالقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این سفر همراهی می کنند.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر