Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسین رئیسی رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوروبیابانک گفت: کار ثبت این بنای تاریخی در شورای ثبت استان اصفهان تایید و پرونده برای ثبت ملی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال شده است.

او افزود: این خانه سه بخش ایوان بزرگ، اتاق شرقی و تالار نقاشی را در دل خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانه تاریخی خلوت که در روستای اردیب قرار دارد، متعلق به آقای جلال ثابتی است و از نظر معماری در کشور بی نظیر است و بر اساس آخرین نظرات کارشناسان، به دوران سلجوقیان تعلق دارد.

انتهای پیام/م

  خانه تاریخی خلوت آماده ملی شدن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی

وزیر گردشگری گفت: در ایام نوروز، بیش از ۳ میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه‌ها بازدید داشتند و استان‌های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بیش از 3 میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه‌ها بازدید داشتند و استان‌های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

وی همچنین درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است. دادستانی هم به این موضوع ورود کرده و از ایشان می‌خواهم که پیگیری را ادامه بدهند.

ضرغامی در ادامه با اشاره به لغو روادید برای سفر به ایران گفت: مصوبه قبلی درباره لغو روادید بر قوت خود باقیست؛ البته درباره یکی-دو کشور برخی اقدامات صورت گرفت و این از افتخارات دولت است تا مردم کشورهای مختلف به راحتی از ایران بازدید کنند و ما دنبال افزایش این تعداد هستیم.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌ میلیون گذشت
  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • ترمیم و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • مرمت و نگهداری پل‌های تاریخی اصفهان با کمک شهرداری/ اختصاص بودجه برای مرمت مسجدسید
  • فهرج یزد، روستای هدف گردشگری می‌شود
  • بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • بازدید بیش از ۴ میلیون مسافر از اماکن مذهبی و تاریخی فارس