Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@06:50:11 GMT

سازمان صنعت: کمبود نوشت‌افزار نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۷۰۶

سازمان صنعت: کمبود نوشت‌افزار نداریم

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: به میزان کافی نوشت افزار در بازار توزیع شده و در این باره جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز «رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر افزود: اگر چه در بخش کالا‌های تحریر و نوشت افزار دانش‌آموزان در بازار کمبودی وجود ندارد، اما بازرسی سازمان صمت استان البرز با همکاری ارگان‌های دیگر، این بازار را رصد نموده و طرح نظارت بر فروش دفاتر دانش آموزی و لوازم التحریر را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که خرید بیش از نیاز می‌تواند نظم بازار را تحت الشعاع قرار دهد، اما از آنجایی که اقلام مورد نیاز به میزان کافی در بازار توزیع شده جای نگرانی نیست.

سرپرست سازمان صمت استان البرز با اشاره به رصد دقیق بازار بیان کرد: واحد‌های صنفی فروش لوازم التحریر علاوه بر آنکه باید جواز کسب معتبر داشته باشند لازم است نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور را با جدیت مد نظر داشته باشند. در غیر این صورت تخلف کرده و برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

ربیعی ضمن هشدار به افرادی که لوازم التحریر و دفاتر دانش آموزی قاچاق می‌فروشند اظهار کرد: به شدت با فروشندگان کالای قاچاق، گرانفروشان و محتکرین برخورد می‌کنیم.

شهروندان استان البرز می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه روزی با سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مطرح نمایند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نوشت افزار لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

صنعت فولاد و صنایع وابسته در تمامی کشور‌های پیشرفته از صنایع مادر تلقی گردد. این محصولات، در فرآیند تولید و زنجیره تامین، یا به عنوان ماده‌ی اولیه یا در تولید تجهیزات و تاسیسات صنعتی بکار می‌رود بعد از گروه پتروشیمی، گروه فلزات اساسی دومین گروه بزرگ در بازار سرمایه به لحاظ ارزش بازار است.

گروه فلزات اساسی شامل بیش از ۲۵ شرکت است که از شاخص‌ترین شرکت‌های این گروه فولاد مبارکه اصفهان و صنایع ملی مس ایران را می‌توان نام برد.

در ادامه اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با شرایط تکنیکالی این صنعت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص فلزات اساسی نسبت به سایر گروه‌های بازار اصلاح کمتری را از اردیبهشت ماه سال گذشته تجربه کرده، اما فعلا در فاز اصلاحی به سر می‌برد، اما اصلاح زیادی را برای آن متصور نیستیم.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه می‌گوید: انتظار یک رشد خوب بعد از اصلاح مطرح شده به صورت سناریو بنفش یا نارنجی مطابق با تصویر را برای شاخص این صنعت داریم.

او در ادامه بیان کرد: برای شاخص فلزات اساسی حمایت اول محدوده ۱.۶۴۴.۰۰۰ و حمایت دوم محدوده ۱.۵۵۸.۰۰۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس