Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:12:07 GMT

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۷۶۰

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از عنوان برنامه‌ها در هفته دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردمی و محرومیت‌زدایی در این استان برگزار می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس و با بیان اینکه این دوران یک پدیده بی‌نظیر در قرن معاصر و پپرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی‌ست، اظهار داشت: جنگ با سناریوی آمریکا و صهیونیسم به ملت ایران تحمیل شد، اما حضور حماسه‌آفرین مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع‌مقدس برای ملت‌های منطقه و جهان به یک الگو تبدیل و مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی امروز به‌دست آورده‌است وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع‌مقدس است، افزود: یکی از اهداف بسیج محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم شهری و روستایی، مناطق عشایرنشین و سیل‌زده استان لرستان است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: ویزیت رایگان در مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری، برپایی درمانگاه تخصصی، اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد  را از اقدامات این سازمان در هفته دفاع‌مقدس دانست.

24 تیم پزشکی و درمانی به مناطق محروم ایلام اعزام می‌شونداعزام 45 تیم پزشکی به مناطق محروم قشماعزام 40 تیم پزشکی به مناطق محروم اردبیل ؛ 5000 نفر ویزیت رایگان شدند

وی با اشاره به  دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان داشت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلاهای نمازجمعه سراسر لرستان، حضور اعضای حلقات صالحین در نماز دشمنشکن جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست اخلاقی تربیتی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست روشنگری، نشست هیئت اندیشه‌ورز شواری عالی و کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان به شعار هفته‌ دفاع‌مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: شعار امسال ما«پیروزیم» انتخاب‌شده لذا همه اتفاقاتی که در سطح منطقه رخ می‌دهد بیانگر این شعار است که ما واقعاً پیروزیم.

ملک‌آرا اظهار داشت: بسیج به‌دنبال تثبیت اعزام پزشکان به مناطق محروم استان لرستان است و در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی ما به‌صورت مداوم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا به‌صورت مستمر به افراد محروم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ارسطوزاده ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت با محوریت استان خوزستان تصریح کرد: امروزه آسایش و امنیت کشور، حاصل جان‌فشانی شهیدان است و بر این اساس گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگهداشت یاد و خاطره شهدا به شمار می‌رود؛ بنابراین یاد و خاطره عزیزانی که در راه مقاومت جان سپرده‌اند، راهبردی برای ادامه مسیر این شهدا را در حوزه گردشگری مقاومت است.

وی اظهار کرد: قریب به ۲۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی در دفاع از کشور جان خود را از دست دادند و حدود ۱۲۷ شهر در معرض حملات هوایی و موشکی قرار گرفته‌اند. ۴۲ درصد از این حملات به شهرهای خوزستان بود و ۴۰ درصد از شهدا و مجروحان جنگ خوزستانی بودند.

ارسطوزاده افزود: استان خوزستان نقش مهمی در جنگ دفاع مقدس داشته به صورتی که کوچک‌ترین شهید، با ۱۲ روز سن و مسن‌ترین شهید آن صد سال سن است. در حال حاضر در این استان ۲۲ یادمان برای گرامیداشت شهدا وجود دارد.

وی در خصوص توسعه یادمان‌ها و آثار دفاع مقدس در خوزستان تأکید کرد: در حال حاضر ۲۲ یادمان مرتبط با دوران دفاع مقدس در استان وجود دارد که هر یک از این یادمان‌ها به مناطق مشخصی از استان مرتبط و برای ماندگاری و یادآوری این رویدادها برای عموم مردم است.

ارسطوزاده تصریح کرد: نقطه به نقطه شهر آبادان و خرمشهر و همچنین مناطق اطراف آن روایتگر رویدادها و عملیات دوران دفاع مقدس است و این پتانسیل وجود دارد که در هر کدام از این نقاط یادمان‌های متعددی ساخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان افزود: برنامه دقیقی برای ثبت و نگاشت یادمان‌ها در دست تهیه است که این اقدام‌ها بعد از تکمیل پرونده‌های مربوطه رونمایی و معرفی می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰ اثر دفاع مقدس در فهرست آثار ملی خوزستان به ثبت رسیده و ۱۰ پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده‌سازی است، گفت: در کنار برنامه‌های وسیع فرهنگی کاروان‌های راهیان نور و ستاد اربعین، یکی از محورهای اصلی این رویدادهای فرهنگی نقش و اهمیت استان خوزستان در گردشگری مقاومت است.

کد خبر 6087743

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد