Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با طرح پیشنهاد اجرای آتش بس می‎گوید عربستان با پذیرش این پیشنهاد آبرومندانه‌تر از جنگ یمن خارج می‌شود. تاریخ انتشار: 09:43 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۱۰ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن با اعلام آتش بس متجاوزان را به توقف جنگ دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش الجزیره، البخیتی ضمن اعلام توقف عملیات پهپادی علیه مواضع مزدوران سعودی و عملیات‌ نظامی علیه خاک عربستان از این کشور خواستار توقف جنگ شد.
وی با اشاره به اینکه این پیشنهاد آتش بس نخستین پیشنهاد انصارالله برای توقف جنگ نیست، گفت این تصمیم نشان دهنده جدیت این جنبش در دستیابی به صلح است.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه اظهار داشت "انتظار داریم عربستان نیز متقابلا همه اشکال تجاوز علیه خاک یمن را متوقف کند."
وی در ادامه هشدار داد با توجه به قدرت و توان نظامی انصارالله که به تایید جهانیان رسیده و خسارات زیادی به متجاوزان زده، اگر عربستان سعودی به ابتکار عمل ما در متوقف کردن جنگ پاسخ مثبت ندهد ما حق پاسخگویی را برای خودمان قائل هستیم ... ما این فرصت را به عربستان می‌دهیم تا آبرومندانه‌تر از جنگ یمن خارج شوند.
البخیتی با بیان اینکه فرآیند توقف علیات نظامی از زمان اعلام در دستور کار قرار گرفته است اضافه کرد که توقف جنگ به نفع همه خواهد بود و عربستان بیش از یمن از این امر سود خواهد برد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انصارالله یمن آتش بس عربستان توقف عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز با برگزاری دیدارهایی در گروه‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های ایران، ازبکستان، استرالیا و عراق موفق شدند صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.

گروه A

* هند یک - افغانستان ۲

در گروه A تیم ملی افغانستان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد هند عبور کند. افغانستان با این پیروزی ۴ امتیازی شد و امتیازات خود را به هند رساند. در دیگر دیدار این گروه هم از ساعت ۲۲:۳۰ قطر ۹ امتیازی به مصاف کویت ۳ امتیازی خواهد رفت.

قطر در صورتی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند صعود خود را به دور بعدی این مسابقات قطعی خواهد کرد. اما هند، افغانستان و کویت رقابت سختی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه C

* تایلند صفر - کره جنوبی ۳

* چین ۴ - سنگاپور یک

در گروه C کره جنوبی با نتیجه ۳ بر صفر تایلند را شکست داد و چین با نتیجه ۴ بر یک از سد سنگاپور عبور کرد.

در جدول این گروه کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. چین با ۷، تایلند با ۴ و سنگاپور با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در این گروه کره جنوبی برای صعود به تنها یک امتیاز نیاز دارد و چین و تایلند رقابت حساسی برای کسب عنوان دوم خواهند داشت.

گروه D

* قرقیزستان ۵ - چین تایپه یک

* مالزی صفر - عمان ۲

در گروه D قرقیزستان با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد چین تایپه عبور کرد و عمان با نتیجه ۲ بر صفر مالزی را شکست داد.

در این گروه، قرقیزستان و عمان ۹ امتیازی هستند. مالزی با ۶ امتیاز سوم است و چین تایپه بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

گروه E

* ترکمنستان صفر - ایران یک

* ازبکستان ۳ - هنگ کنگ صفر

در گروه E تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد ترکمنستان عبور کند و ازبکستان هم با ۳ گل هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا به این ترتیب، ایران و ازبکستان صعودشان به مرحله بعدی قطعی شود و ۲ دیدار باقی مانده آنها برای کسب صدرنشینی باشد.

گروه F

* فیلیپین صفر - عراق ۵

* ویتنام صفر - اندونزی ۳

در گروه F عراق با نتیجه پر گل ۵ بر صفر فیلیپین را در هم کوبید و اندونزی هم ۳ بر صفر از صد ویتنام عبور کرد.

در این گروه هم عراق با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد. اندونزی ۷ امتیازی است و ویتنام با ۴ و فیلیپین با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

* تاجیکستان یک - عربستان یک

در گروه G تاجیکستان دست به کار بزرگی زد و موفق شد عربستان سعودی را با نتیجه تساوی یک به یک متوقف کند تا عربستان با ۱۰ و تاجیکستان با ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار بگیرند.

در دیگر دیدار این گروه هم اردن ۴ امتیازی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پاکستان بدون امتیاز می‌رود.

گروه I

* لبنان صفر - استرالیا ۵

* بنگلادش صفر - فلسطین یک

در گروه I هم استرالیا با نتیجه ۵ بر صفر لبنان را در هم کوبید و فلسطین هم یک بر صفر بنگلادش را شکست داد.

در این گروه استرالیا با ۱۲ امتیاز صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. فلسطین با ۷ امتیاز دوم است و کار سختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و برای صعود باید با لبنان ۲ امتیازی و بنگلادش یک امتیازی رقابت کند.

دیگر دیدارهای این مرحله از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد که این دیدارها به شرح زیر است:

* کویت - قطر

* سوریه - میانمار

* اردن - پاکستان

* بحرین - نپال

* یمن - امارات

کد خبر 6063162

دیگر خبرها

  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • حمایت جهانی از فلسطین؛ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد