Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در نورسلطان قزاقستان به پایان رسید و محمدعلی گرایی، ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم یکی از 3 مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها بود. این کشتی گیر شیرازی درخصوص مسابقات به خبرنگار «ایران» گفت: «مسابقات جهانی قزاقستان اولین مسابقات گزینشی سهمیه المپیک 2020 توکیو به شمار می‌رفت و برای همین از کیفیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جیرودی

به خصوص در وزن 77 کیلوگرم که یکی از سخت‌ترین وزن‌های دنیا به شمار می‌رود ولی خدا را شکر هم مدال گرفتم و هم سهمیه.» گرایی شروع خوبی در مسابقات داشت ولی در مسابقه یک چهارم نهایی شکست سختی متحمل شد. او در این باره چنین توضیح داد: «متأسفانه روی یک غفلت کشتی را از دست دادم. کشتی ورزش ثانیه هاست و به نظر خودم، برنامه‌ام در مسابقه با حریف سوئدی اشتباه بود و نشد کشتی را جمع کنم و باختم.» حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون بعد از کسب مدال برنز گرایی را در آغوش گرفت ولی او آنقدر ناراحت بود که با دست محکم به صورت خودش زد. گرایی درباره آن لحظات هم صحبت کرد: «من برای مدال طلا به نورسلطان رفته بودم و وقتی نتوانستم به قهرمانی برسم، این موضوع برایم غیرقابل هضم بود ولی اگر قسمت شد در المپیک روی تشک بروم، سعی می‌کنم که مدال خوشرنگ تری به دست آورم.» او درباره اینکه تیم ملی در این مسابقات 3 مدال برنز گرفت و 3 سهمیه المپیک ولی نتوانست روی سکو برود و یا فینالیستی داشته باشد، گفت: «سطح مسابقات واقعاً بالا بود و خیلی سخت بود که کشتی‌گیری سهمیه بگیرد، چه برسد به مدال. تیم‌های بزرگ دنیا 3 سهمیه گرفتند و ایران هم 3 سهمیه. ایران با تیمی جوان در مسابقات شرکت کرد. 6 کشتی‌گیر ما در رده سنی امید هستند و 8 نفر هم برای اولین بار بود که در مسابقات جهانی کشتی می‌گرفتند.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک روز 31 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.
ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت ها به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان
74 کیلوگرم: یونس امامی
97 کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا
مربی: مهدی قاسمی جو

بعد از پایان مسابقات کشتی قهرمانی آسیا، آزادکاران ایران برای کسب سه سهمیه باقی مانده المپیک روی تشک می روند. در صورت صعود به فینال کشتی گیران سهمیه حضور در المپیک را برای تیم ایران کسب می کنند و در غیر اینصورت فقط یک فرصت دیگر در شرایطی سخت تر باقی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • آلترناتیو جوان، امامی و آذرپیرا در صورت ناکامی در بیشکک چه کسانی هستند؟