Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:25:02 GMT

فغانی استرالیایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۸۶۱

فغانی استرالیایی شد

دیروز صبح به‌صورت رسمی اعلام شد که علیرضا فغانی از فصل جدید لیگ استرالیا در این کشور داوری می‌کند. حساب کاربری کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در توئیتر با اعلام این خبر از فغانی به‌عنوان یکی از بهترین داورهای جهان نام برد.

 این خبر برای کسانی که مخالف فغانی بودند یا کسانی که معتقد بودند قدر او دانسته نشده مهم بود و درباره‌اش اظهارنظر می‌کردند: فرشته: «فغانی داور لیگ استرالیا شده؟ وای به حال تیم آبی پوش استرالیا»، پسرک: «واقعاً برای یه کشور اونم کشور ایران زشته هرچی نخبه داره تو هر تخصصی داره از این کشور می‌ره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی داور خوب‌مونم رفت الان رسماً داور لیگ استرالیا شده. کاش یه فکری می‌شد برای این وضعیت کشور.»، رفیق گمنام: «چه داستانیه که یکی رو میایم ترندش می‌کنیم از لحاظ اجتماعی می‌ره خارج. به سلامت. به قول خودت هرچی برام کار کردند بیشتر از اون برای ایران افتخار آوردم. تمام»، داروساز جوان: «رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا با بیان اینکه حضور علیرضا فغانی در این کشور شانس بزرگی برای فوتبال استرالیا بوده گفت افتخار بزرگی است که این داور بین‌المللی را خواهیم داشت.»
روانشناس ترانه سرا: «از اولم علیرضا فغانی رو که می‌دیدم حس خوبی بهش نداشتم. آدم مغروری که همش در حال غر زدن بود و اعتراض داشت که هیچ جا شأنش رو رعایت نمی‌کنن. خوب کردی رفتی چون هیچ وقت خیرت به ما نرسید و قرار نبود برسه.»، سلمان: «فغانی پر!»، آرش: «اونجا هم می‌زنه تخت سینه بازیکن و براش خط و نشون می‌کشه؟ خداروشکر یکی از عوامل حاشیه ساز فوتبال ایران صادر شد. راستی استرالیا رئیس سازمان لیگ نمی‌خواد؟ کل کمیته انضباطی رو هم سر می‌دیم.»، فاضل خان: «خوبه یاد می‌گیره فقط داوری کنه پررو بازی در نیاره، باند واسه خودش راه نندازه و نتایج بازی‌ها رو اونجوری که می‌خواد عوض نکنه. از همه مهمتر بابت اشتباهاتش باید جواب بده نه اینکه طلبکار باشه و با افتخار از اشتباهاتش یاد کنه.»، آریو: «قدر هرکس رو ندونستیم براحتی دیگران از آنها نهایت استفاده را می‌برند.»، امیررضا: «این یعنی از خیلی مدت پیش فغانی کارهاش رو برای قضاوت توی استرالیا استارت زده بوده. تا اینجا مشکلی نیست ولی آقای فغانی چرا تا همین هفته پیش می‌گفتی تصمیمی برای قضاوت در استرالیا نداری؟ اگر شورای شهر رأی می‌آوردی بازم می‌رفتی یا تحمل می‌کردی چهار سال؟».‌

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم