Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه یک فقره درگیری منجر به قتل طی روز گذشته در شاهرود به وقوع پیوست، ابراز داشت: با اقدام فوری مأموران، عامل این جنایت در کمتر از چند دقیقه دستگیر شد.

وی افزود: پس از اعلام فردی مبنی بر درگیری دریکی از شهرک‌های شاهرود، مأموران به محل اعزام و مشخص شد فردی ۳۲ ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت، ابراز داشت: مقتول دارای اختلافات قبلی با برادر ناتنی خود بود که پس از درگیری لفظی تلفنی در شب حادثه، با یک قبضه سلاح شکاری به محل اقامت برادرش رفته و اقدام به شلیک یک تیر هوایی می‌کند.

کریمی اضافه کرد: درنهایت با خروج دو برادر از منزل، درگیری شدت یافته و جوان ۲۲ ساله با چندین ضربه پیاپی چاقو برادرش را از پای درمی‌آورد.

وی در ادامه از دستگیری فوری متهم ۲۲ ساله سخن گفت و افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی برادر دیگر این فرد نیز که درصحنه نزاع منجر به قتل حضورداشته، خود را به پلیس معرفی کرد و تحقیقات کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 4723469

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قتل نزاع و دعوا اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات

زنی کینه‌جو برای انتقام از یک بلاگر معروف، وی را کلاهبردار معرفی کرد تا اعتبارش خدشه‌دار شود.

به گزارش ایران، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت زن جوان در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی 31 ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ «زینلی» هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌‌‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد؛ انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولاً با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، بنابراین؛ می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران