Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@06:31:25 GMT

۲۷۰ کیلو انواع مواد مخدر درپایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۹۰۹

۲۷۰ کیلو انواع مواد مخدر درپایتخت کشف شد

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۴۶ کیلو حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد. تاریخ انتشار: 09:52 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۱۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "محمد بخشنده " از کشف ۲۴۶ کیلو حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک خبر داد و گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، پرونده در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری همدستش با ۲ دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهمان قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره توقف خودروی متهمان و دستگیری هر ۲ قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۲۴۶ کیلوحشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در خودروشان جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر ۲ متهم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حشیش مواد مخدر تریاک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت