Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:36:10 GMT

نخستین قطعه امیر کیانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۹۷۴

نخستین قطعه امیر کیانی منتشر شد

امیر کیانی خواننده جوان موسیقی پاپ، نخستین قطعه رسمی خود را با همکاری ناصر زینعلی و پریسا دلفانی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر کیانی پس از پنج سال با انتشار قطعه به صورت رسمی وارد عرصه موسیقی پاپ شد. این خواننده موسیقی پاپ که از حضورش در عرصه موسیقی پاپ پنج سال می گذرد، سرانجام نخستین قطعه خود را به صورت رسمی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین قطعه رسمی امیر کیانی با عنوان «رد داده قلبم» با ترانه و موسیقی ناصر زینعلی، تنظیم سروش کاظمی و مدیریت هنری محمد آینه چی منتشر شد و پریسا دلفانی به عنوان همخوان در این قطعه هنرنمایی کرده است.

«امیر کیانی» درباره فعالیت های خود در عرصه موسیقی پاپ گفت: از پنج سال گذشته فعالیتم در عرصه موسیقی پاپ را آغاز کردم اما به دلایلی تا به امروز اثری را به صورت رسمی منتشر نکردم تا اینکه تولید کارهایم را با مدیریت هنری محمد آینه چی آغاز کردم و نخستین همکاری من در این عرصه با یکی از چهره های موفق موسیقی پاپ ناصر زینعلی رقم خورد و حاصل این همکاری انتشار قطعه رد داده قلبم شد. اکنون هم مشغول تولید دیگر آثارم هستم و امیدوارم بتوانم با همکاری افراد شناخته شده و با تجربه این عرصه حضوری موفق داشته باشم.

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خطبه نماز جمعه نماز جمعه هفته دفاع مقدس اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی مسجد طراز اسلامی ماه محرم خطبه های نماز جمعه امیر کیانی قطعه موسیقی انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • آنچه که باید درباره شصتمین دوسالانه هنر ونیز بدانید از زبان امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران