Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:22:08 GMT

نامزد انتخابات آمریکا: ترامپ در قبال ایران سردرگم است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۹۸۲

نامزد انتخابات آمریکا: ترامپ در قبال ایران سردرگم است

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های رئیس‌جمهور فعلی کشورش علیه ایران انتقاد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «پت بوتیگیگ»، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از سیاست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور در قبال ایران انتقاد کرد.

بوتیگیگ در مصاحبه با ام‌اس‌ا‌ن‌بی‌‌سی گفت: «کاری که باید انجام شود تنش‌زدایی است و این کار ساده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما وضعیتی ایجاد کرده‌ایم که ناپایدار است.»

این سیاستمدار آمریکایی اضافه کرد: «خروج کاخ سفید از توافق هسته‌ای ایران سرآغاز یک اثر دامینو شد. حالا ما در شرایطی با بی‌ثباتی بیشتر زندگی می‌کنیم. رئیس‌جمهور هم مجبور است بین گزینه‌هایی که خوب نیستند یکی از انتخاب کند و او خودش، خودش را در این وضعیت قرار داده است.»

نامزد انتخابات آمریکا تصریح کرد: «نگرانی واقعی این است که ممکن است گام اشتباهی انجام شده و اوضاع را کاملاً از کنترل خارج کند. رئیس‌جمهور از لحاظ راهبرد خود در قبال ایران به شدت سردرگم به نظر می‌رسد. درباره مذاکره با ایران صحبت می‌کند، بعد به کل منکر می‌شود که چنین گزینه‌ای زمانی روی میز قرار داده است. تا آنجا پیش رفت که می‌خوات به نقاطی در ایران حمله کند و بعد لحظه آخر نظرش را عوض کرد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس نامزد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ ایران سردرگم آرامکو عربستان هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی