Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:30:48 GMT

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال کویت می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۰۴۶

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال کویت می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از باخت تیم فوتبال الاهلی برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان از سمتش برکنار شد و در حال حاضر پیگیر فسخ قراردادش است.

بعد از اخراج برانکو خبرهایی از پیشنهاد تیم فوتبال امید ایران و یک تیم چینی به این مربی مطرح شد که وی این اخبار را رد کرد.

در حال حاضر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال کویت جدیدترین نیمکتی است که برانکوی کُروات را به آن نسبت داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر از طرف بعضی از حساب های مجازی در عربستان منتشر شده است.

فدراسیون فوتبال کویت چندی پیش و بعد از باخت ۳ بر صفر تیم ملی این کشور مقابل استرالیا در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی «رومئو جوزاک» سرمربی کویت را برکنار کرد. این مربی هم اهل کشور کرواسی بود. 

کد خبر 4723985

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ کویت الاهلی عربستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال دربی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد