Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:57:57 GMT

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۰۵۰

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 211 کیلو انواع موادمخدر در مرزهای شرقی کشور خبر داد. ناطقان: سردار احمدعلی گودرزی در این باره گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: جان برکفان هنگ مرزی میرجاوه، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو قاچاقچی، یک تن و 204 کیلو تریاک، هفت کیلو حشیش و ... را از قاچاقچیان کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار گودرزی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزداران استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مرزداران در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و اجازه تجاوز به قانون‌شکنان و سودجویان را نخواهند داد. منبع: ایسنا برچسب ها: انهدام ، باند بزرگ مواد مخدر ، مرزهای شرقی کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام باند بزرگ مواد مخدر مرزهای شرقی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود