Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:17:53 GMT

افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۱۹۳

افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی امروز (شنبه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری وفرمانده معظم کل قوا مبنی بر نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید»، اظهار داشت:  باهمت عالی وتلاش شبانه روزی متخصصان و نخبگان جوان صنایع دفاعی در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع، خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی در شرایط تحریم و با تکیه بر دانش بومی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متخصصان ودانشمندان وزارت دفاع با روحیه جهادی و با به کارگیری فناوری نوین و درراستای ارتقای بازدارندگی دفاعی، موفق به  راه اندازی مجموعه صنعتی روزآمد در زمینه طراحی و تولید انواع ذخیره سازهای پیشرفته شدند که با تولید انبوه این محصولات، گام بلندی درجهت برتری تسلیحاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و قطع وابستگی به واردات برداشته اند.

وزیر دفاع تصریح کرد: با دستیابی به این ذخیره سازهای پیشرفته و مدرن دفاعی در حوزه رزم زمینی، دریایی، هوائی، راداری و الکترونیک، پشتیبانی فنی از تسلیحات دفاعی با توان و قدرت بیشتری محقق خواهد شد.

امیر حاتمی خاطرنشان ساخت: این مجموعه صنعتی برخوردار از مجهزترین تجهیزات تولیدی ذخیره سازهای دفاعی بوده و به افزایش چشمگیر میزان تولید، تنوع و ارتقای دانش فنی و ارتقای فناوری محصولات تولیدی منجر شده است.

کد خبر 4724000

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر حاتمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس ایالات متحده آمریکا ایران مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف حسن روحانی محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری هیئت دولت وزارت امور خارجه ایران انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران عربستان سعودی دولت دوازدهم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است