Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:17:52 GMT

وضعیت عجیبی که انصاری‌فرد گرفتار آن شده

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۲۰۷

وضعیت عجیبی که انصاری‌فرد گرفتار آن شده

محمدحسن انصاریفرد هنوز حق امضای اسناد و مدارک رسمی باشگاه پرسپولیس را ندارد.

به گزارش مشرق، مدیریت باشگاه پرسپولیس در حالی از ایرج عرب به محمدحسن انصاریفرد رسیده است که مدیرعامل جدید سرخ ها هنوز از امضا کردن ساده ترین امضاهای مالی و اداری در چارت باشگاه محروم است.

انصاریفرد در حالی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منصوب شده که برای امضاهای مالی مجبور است اسناد را به طور روزانه از طریق راننده باشگاه به قم و کرج بفرستد تا ایرج عرب با امضای خود به آنها رسمیت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رکوردهای متفاوت از دیدار استقلال و پرسپولیس

مدیرعامل پیشین پرسپولیس به دلیل اینکه اولین پست خود در باشگاه را با عنوان معاون مالی اداری گرفته بود حق امضا داشت تا در چند ماه آخر مدیریت  گرشاسبی و سپس هشت ماه مدیرعاملی خودش وظیفه امضای اسناد رسمی مالی را بر عهده داشته باشد. وظیفه ای که به دلیل خالی بودن پست معاونت مالی هنوز بر عهده ایرج عرب است.

انصاریفرد قرار است پس از گرفتن تاییدات لازم از وزارت ورزش و جوانان پای اسناد مالی را امضا کند اما می تواند به عنوان مدیرعامل، مصوبات هیات مدیره باشگاه را اجرا کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی پشت صندلی مهمترین پست اجرایی باشگاه نشسته است که حق هیچگونه خریدی را برای امور جاری داخل ساختمان باشگاه هم ندارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

به گزارش ورزش سه، در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

دیگر خبرها

  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو