Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:50:13 GMT

قطع یارانه‌ها را چطور پیگیری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۲۹۵

 به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال قطع یارانه تعدادی از خانوار‌های ایرانی در مرداد امسال و اعلام این خبر که در مهر امسال یارانه سه دهک بالای درآمدی جامعه قطع می‌شود، نگرانی‌هایی در ارتباط با قطع یارانه اقشار ضعیف و متوسط نیز به وجود آمده است.

چند روز پیش سخنگوی دولت اطمینان داد که یارانه طبقات پایین و متوسط جامعه قطع نمی‌شود، اما تجربه قطع یارانه‌ها در سال‌های قبل نشان می‌دهد که در مواردی اشتباهاتی صورت گرفته و کسانی که مستحق دریافت یارانه بوده‌اند، از دریافت آن محروم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پیگیری قطع یارانه‌ها سامانه‌ای با عنوان سامانه ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه‌های نقدی ایجاد کرده که آدرس آن yaraneh۱۰.mcls.gov.ir است.

در صفحه اول این سامانه عنوان شده است که این سامانه صرفا برای خانوارهایی است که یارانه آنها در سال ۱۳۹۸ حذف شده است. سامانه مذکور حاوی اطلاعات خانوارهایی که پیش از این مشمول حذف شده‌اند، نیست.

به منظور ورود به سامانه، سرپرست خانوار می‌بایست با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه نموده و کد رهگیری را دریافت نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هدفمندی یارانه یارانه یارانه ها قطع یارانه قطع یارانه ها پیگیری قطع یارانه برقراری مجدد یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن