Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه یک واحد تولیدی صنعتی در استان به دلیل تخلف در عرضه خارج از شبکه مواد اولیه در تولید لوله‌های فولادی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال شناسایی شد، اظهار داشت: این پرونده هم‌اکنون به اداره تعزیرات حکومتی استان سمنان برای پیگیری و صدور حکم ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی پس از دریافت دو نوبت محصولات و مواد اولیه فولادی اقدام به عرضه خارج از شبکه مواد اولیه کرده است، افزود: درمجموع دو هزار تن مواد اولیه در این پرونده ثبت‌شده است.

لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: خرید و واگذاری کالا برخلاف ضوابط توزیع و یا قیمت و عدم انجام تعهدات در قبال مصرف‌کنندگان از دیگر تخلفات محرز شده از سوی این واحد صنعتی است.

یحیایی با تأکید بر لزوم توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی بیان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نقض حقوق مصرف‌کنندگان مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر 4724007

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان نظارت و بازرسی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف مراسم عزاداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌