Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:28:19 GMT

ویدئو / گل‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۴۱۸

ویدئو / گل‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

‍‍‍‍‍‍

در چارچوب هفته چهارم نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جمعه شب (۲۹ شهریور) هفت مسابقه برگزار شد. در این ویدئو گل‌های هفت دیدار از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را می‌بینید. یکشنبه (۳۱ شهریور) آخرین دیدار این هفته بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد و ویدئوی خلاصه دیدار و گل‌های احتمالی آن، بعد از بازی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 17 MB

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

استقلال با ۵۰ امتیاز در صدر جدول ایستاده و برای آنکه این جایگاه را در پایان هفته بیست و چهارم حفظ کند، نیاز به پیروزی برابر حریف قزوینی دارد. آبی‌پوشان در حالی به دنبال اولین پیروزی در دیدار‌های رودررو برابر شمس آذر هستند که در این بازی جواد نکونام اولین محرومیت خود را از حضور روی نیمکت تیمش تجربه می‌کند. در غیاب نکونام که از روی سکو نظاره‌گر تلاش شاگردان خود است مسئولیت فنی تیم در کنار خط با دستیاران او خواهد بود.  

رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و صالح حردانی هم که دو بازی آخر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد به شرایط بازی رسیده ولی نکونام در خصوص اینکه به میدان برود یا روی نیمکت بنشیند تصمیم‌گیری خواهد کرد. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.

در سمت مقابل شمس آذر که در نیم فصل اول با نمایش خیره کننده خود در میان تیم‌های نیمه بالای جدول قرار داشت با از دست دادن دو ستاره خود، نیم فصل دوم را ناامید کننده آغاز کرد، اما در دو بازی آخر توانسته برنده از زمین خارج شود تا با ۳۱ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند. شاگردان سعید دقیقی که در دیدار رفتند موفق شدند از استقلال امتیاز بگیرند، بسیار نترس بازی می کنند و امسال کار سختی را برای غول های لیگ برتر از جمله سپاهان و همین استقلال رقم زدند. در صورتی که شمس آذر بتواند استقلال را متوقف کند بدون تردید در معادلات قهرمانی این فصل تأثیرگذار خواهد بود.

امیر شبانی که فصل را از دست داده تنها غایب شمس آذر در جدال با استقلال است. بدون تردید انتظار هواداران پرسپولیس از نماینده قزوین متوقف کردن رقیب سنتی است و باید دید نکونام و یارانش چنین اجازه‌ای را به حریف می‌دهند یا برتری دیگری را رقم می‌زنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟