Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:29:59 GMT

سارقان دریچه‌های فاضلاب در اهواز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۴۳۱

سارقان دریچه‌های فاضلاب در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری سارقان درب منهول فاضلاب با بیش از ۸۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر اهواز توسط سرنشینان یک خودرو پژو 405 مشکی رنگ که موجب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه،به سبب سقوط در چاله های فاضلاب شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری 20 و 24 اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق، مخفیگاه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق درب منهول فاضلاب رادستگیر کنند.

اهواز|کنده‌کاری‌های رهاشده فاضلاب و مشکلات روزمره برای مردم +تصاویرتکلیف چاه‌های فاضلاب بدون درپوش در اهواز چیست؟+تصاویرتبلت احسان از مخفیگاه سارق کشف شد؛ تلاش پلیس برای دستگیری سارق ادامه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز  ادامه داد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده سارقان ضمن اعتراف به جرم خود عنوان داشتند که در پای منهول فاضلاب را پس از سرقت به ضایعاتی‌ها می‌فروختند که بلافاصله ضایعاتی مورد نظر،شناسایی و و یک مالخر نیز در همین راستا،دستگیر شد.

وی  تصریح کرد:دربازرسی از محل دپوی درب های منهول سرقتی، 80 درب فاضلاب کشف و تحویل سازمان آب و فاضلاب شهرستان اهواز داده شدو متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج