Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@14:56:00 GMT

هشدار جدی پلیس به دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۵۲۸

هشدار جدی پلیس به دانش آموزان

سرهنگ شهاب امینی در بیان هشدارها و توصیه ها برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: والدین در فصل بازگشایی مدارس در کنار مسائل مربوط به درس و مدرسه برای سلامت و امنیت فرزندان خود نیز اهمیت ویژه ای قائلند.

وی افزود: پلیس نیز در راستای وظایف ذاتی خود مأموریت دارد تا با ایجاد تعامل نزدیک و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان آموزش و پرورش و آگاه سازی خانواده ها و اطلاع رسانی به آنها هشدارهای پلیسی و انتظامی لازم را از طریق رسانه ها به ویژه رادیو به سمع و بصر هموطنان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امینی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، به والدین دانش آموزان توصیه کرد: والدین فرزندان خود را در سرویس های مجاز، شناسنامه دار و مورد تأیید ثبت نام کنند و به فرزندان خود آموزش دهند که به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی در پایان این را هم گفت: والدین هرگونه غیبت غیرمتعارف فرزندان را در اسرع وقت از مدرسه و درصورت لزوم پلیس گزارش و پیگیری کنند.

۴۷۴۷

کد خبر 1301719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی سلامت دانش آموزان دانش آموز ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران و آمریکا عربستان باشگاه پرسپولیس آرامکو باشگاه استقلال دربی لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود

محمود امانی طهرانی، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در ۴ دولت دغدغه مشترک ۶ وزیر بوده است؛ اما در طول این مدت به ادبیات مشترک درباره مفهوم عملیاتی اجرای سند تحول بنیادین نرسیده‌اند، حال سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مراحل ترمیم سند را به‌صورت کامل پشت سر گذاشته و تغییرات بسیار جدی‌ای نسبت به قبل داشته است.

بازنگری ماموریت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

وی با بیان اینکه بخش اهداف، ماموریت‌ها به‌صورت خیلی جدی مورد بازنگری قرار گرفته است، عنوان کرد: بخشی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در فصل هفتم ماموریت‌ها بود، در سرجای خود قرار گرفته است.

تولید شاخص در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای سنجش اجرایی سند

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه مهم‌ترین بخشی که در بازنگری سند تحول بنیادین مورد توجه قرار گرفته است، تولید تعدادی شاخص درون خود سند برای سنجش اجرایی سند است، تصریح کرد: با تصویب این شاخص‌ها، گزارش وضعیت خوبی از آموزش و پرورش به‌صورت ادواری قابلیت انتشار خواهد داشت. همچنین موضوع اجرای سند را به‌صورت روشن همراه با آمار دقیق مرتبا رصد و گزینش کند.

امانی طهرانی با اشاره به جزئیات شاخص‌ها، ادامه داد: شاخص‌های متعددی‌اند که با اهداف ده‌گانه سند و زیرنظام‌های ۶ گانه و راهکار‌های مربوط به هر یک از این اهداف ده‌گانه که در سند جدید هستند، مرتبط است.

تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود

وی با بیان اینکه به مدارس، خانواده‌ها و دانش‌آموزان به‌ویژه در دوره اول متوسطه توصیه می‌کنم که بر تمرین‌های تمرکزی کار کنند، اظهار کرد: همچنین باید تکنیک‌های خواندن همراه با درک و فهم را یاد بگیرند و تلاش کنند که بهره‌وری خود را در یادگیری افزایش دهند.

امانی طهرانی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید از ابزار‌های فراوانی که آنها را با فضای مجازی مواجه می‌کند، دوری کنند، عنوان کرد: این ابزار‌ها تمرکز دانش‌آموزان و ماندگاری ذهنی را کاهش می‌دهد و باید خانواده‌ها این موضوع را کنترل کنند تا دانش‌آموزان تحصیل باکیفیت و با موفقیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اثرات نامطلوب فضای مجازی، ادامه داد: این یک هشدار جدی برای نظام آموزشی کشور محسوب می‌شود و دانش‌آموزان زیادی را تحت تاثیر پیام‌های آشفته و ازهمگسیخته قرار می‌دهد و تمرکز و یادگیری آن‌ها افت پیدا می‌کند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بنابراین توصیه می‌کنیم دانش آموزان وقت خود را به درستی مدیریت کنند و مطالعات جدی داشته باشند. همچنین در یادگیری با هم‌کلاسی‌هایشان تلاش کنند تا در یک کار تیمی با یکدیگر درس بخوانند و به موفقیت برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی