Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به جز دربی ۹۰، سایر دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به اتمام رسید و ۱۴ تیم از ۱۶ تیم لیگ برتری کارشان در این هفته به پایان رسید.

دو تیم تراکتور و سپاهان که خود را در زمره مدعیان قهرمانی این فصل از رقابتها می دانند، در حالی دیدارشان را پشت سر گذاشتند که مثل سه هفته ابتدایی لیگ، در هفته چهارم هم دروازه آنها بسته ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام نیازمند سنگربان سپاهان به همراه رشید مظاهری دروازه‌بان تراکتور چهارمین کلین شیت متوالی خود را در این فصل ثبت کردند تا با ۳۶۰ دقیقه متوالی بسته نگه داشتن دروازه‌شان، رقابتی جذاب با هم داشته باشند.

این دو دروازه‌بان ملی پوش با این نمایش نشان دادند که همچنان از مدعیان برتن کردن پیراهن ملی هستند.

سپاهان و تراکتور در هفته چهارم به ترتیب مقابل نفت مسجد سلیمان و گل گهر به میدان رفتند که شاگردان قلعه نویی مقابل نفت مسجد سلیمان تن به یک تساوی بدون گل خانگی داده و شاگردان دنیزلی به سختی توانستند در تبریز مقابل گل گهر تازه لیگ برتری شده  یک بر صفر برنده شوند.

کد خبر 4723886 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: پیام نیازمند رشید مظاهری باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال دربی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0

به گزارش ورزش سه، ملوان در شرایطی امروز در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان مهدی تارتار که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود، این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی امروز به رتبه چهارم جدول صعود کند و در مقابل سپاهان نیز به دنبال این خواهد بود که با کسب سه امتیاز این دیدار، دومین برد متوالی خود پس از یک دوره بحرانی را کسب کند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر / ورزشگاه سیروس قایقران/ تماشاگر:
گروه داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی

ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

دیگر خبرها

  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0