Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@22:01:53 GMT

3131 تسهیلات به مددجویان همدان پرداخت‌شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۶۲۰

3131 تسهیلات به مددجویان همدان پرداخت‌شده است

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 18 میلیارد و 371 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به 3131 مددجو پرداخت‌شده است.
وی با اشاره به اینکه 2209 مورد از تسهیلات پرداخت‌شده درزمینه حمایتی بوده است، گفت: از ابتدای سال مددجویان 9 میلیارد و 140 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی همچنین بابیان اینکه 439 وام با مبلغ پنج میلیارد و 807 میلیون تومان نیز درزمینهٔ تسهیلات اشتغال و خودکفایی ارائه‌شده است، ادامه داد: 105 میلیون تومان در قالب 24 مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق پرداخت‌شده است.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گفت: 272 وام به مبلغ یک میلیارد و 806 میلیون تومان تسهیلات حوزه مسکن و یک میلیارد و 213 میلیون تومان در قالب 154 مورد تسهیلات ودیعه مسکن در 6 ماهه سال جاری به مددجویان ارائه‌شده است.
کرمی در پایان عنوان کرد: به 29 مورد ودیعه مسکن سیل‌زدگان حمایتی و چهار مورد تسهیلات خیران امداد به مبلغ 300 میلیون تومان پرداخت‌شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان صندوق قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه کمیته امداد مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی