Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:49:11 GMT

تماس تلفنی رئیس جمهور چین با پادشاه عربستان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۶۴۱

تماس تلفنی رئیس جمهور چین با پادشاه عربستان

رئیس جمهور چین روز جمعه با شاه عربستان سعودی به صورت تلفنی صحبت کرده است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خبرگزاری دولتی چین اعلام کرد: شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز جمعه با سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان گفتگوی تلفنی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله به تاسیسات عربستان تقاضا برای نفت آمریکا را افزایش دادموافقت ترامپ با اعزام نظامیان به عربستان سعودی

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور چین در این گفتگوی تلفنی به شاه سعودی گفته است که پکن حمله به تاسیسات نفتی عربستان را محکوم می کند و از همه طرف ها می خواهد تا از انجام هرگونه اقدامی که موجب تشدید اوضاع شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,87,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" اخبار "عربستان سعودی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار عربستان سعودی اخبار چین اخبار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی

رئیس اورژانس ایلام از برقراری ۴۹۷۱ تماس با ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین سال جاری، ۴ هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، صیدنور علیمرادی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای این طرح تا 6 فروردین، 1074 خدمت توسط اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

وی گفت: 234 مورد از این خدمات مربوط به مصدومان ترافیکی بوده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی افزود: 840 مورد از مددجویان به مراکز درمانی استان منتقل و تعداد 347 مورد نیز در محل درمان شده اند.

علیمرادی به سه عامل مهم تماس با اورژانس پرداخت و گفت: از مهمترین دلایل تماس با 115 در ایام نوروز می‌توان از مشکلات قلبی، تروما و مشکلات تنفسی نام برد.

رئیس اورژانس ایلام همچنین با اشاره به وضعیت قرمز هواشناسی و طغیان رودخانه‌ها در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مصدوم یا فوتی در این مورد به اورژانس 115 گزارش نشده است.

یادآور می‌شود، اورژانس ایلام با 48 پایگاه شهری و جاده ای و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز به حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه