Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،تیم فوتبال نونهالان البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مقابل تیم ایساتیس یزد به پیروزی دست یافت.

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور تیم البدر بندرکنگ با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبانش تیم ایساتیس یزد گذشت.

در جدول رده بندی گروه نخست تیم البدر بندرکنگ با کسب ۶ امتیاز پس از تیم ۷ امتیازی حافظ شیراز در جایگاه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

تیم البدر بندرکنگ در گروه نخست با تیم‌های ایساتیس یزد، نوژن اصفهان، پارس برازجان، نوین فولاد یزد، مس رفسجان، حافظ شیراز و مس کرمان به صورت رفت و برگشت رقابت می‌کند.

تیم البدر در فصل گذشته این رقابت‌ها پس از صعود از مرحله نخست، در مرحله دوم در مکان سوم گروه خود قرار گرفت و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.

انتهای پیام/ب

البدر بندرکنگ مقابل ایساتیس یزد پیروز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بابت پیروزی مقابل بارسلونا و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  کیلیان امباپه که در برتری 4 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) پاری‌سن‌ژرمن در خانه بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو گل تیمش را به ثمر رساند و به PSG کمک کرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 6 بر 4 راهی دور بعد این رقابت‌ها شود، پس از این بازی گفت: خیلی خیلی خوشحالیم. ما قطعاً به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بودیم. ما 6 روز پیش از این دیدار با این ایده کار کرده بودیم که برای کسب پیروزی به ورزشگاه مونتجوئیک می‌آییم و این برد متعلق به کل تیم است. باید به همه تبریک گفت، به تمامی کسانی که پشت صحنه در این باشگاه تلاش می‌کنند. کادر فنی و بازیکنان البته بیشتر دیده می‌شود اما واقعیت این است که کل باشگاه برای این بازی طوری آماده شده بود که ما ناراحت از این بازی به خانه برنگردیم.

وی افزود: خوشحالیم که با کسب جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خانه بازگشتیم. ما حالا تنها یک گام دیگر برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در ومبلی فاصله داریم. حالا باید با دورتموند مصاف کنیم که بازی دشواری خواهد بود، چون با آنها در مرحله گروهی مصاف کرده بودیم اما سعی می‌کنیم کارمان را با پیروزی در بازی رفت مقابل آنها آغاز کنیم.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره عملکرد انفرادی‌اش هم اظهار داشت: می‌خواهم به تیمم کمک کنم. حقیقت این است که همیشه می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در مقطعی هستیم که کوچکترین جزئیات هم باید لحاظ شود و درست است که گلزنی‌ها کمک می‌کند اما تنها کارِ لازم نیست. من می‌خواهم تا جای ممکن هم به لحاظ گلزنی و هم به لحاظ عملکردی در زمین به تیم کمک کنم.

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زدژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود

امباپه که در پایان فصل با اتمام قراردادش از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد و گفته می‌شود مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود، در پاسخ به این پرسش که «آیا با این برد تصمیمت برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن تغییری نخواهد کرد؟»، خاطرنشان کرد: خیر!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • علیزاده طلایی شد
  • دست عبدی از مدال کوتاه ماند