Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:16:00 GMT

ثبت‌نام ١٧٧ نفر در فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۹۵۳

ثبت‌نام ١٧٧ نفر در فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

صمید آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ٢۵ شرکت فناور و دانش‌بنیان نیز در سایت فن‌بازار منطقه‌ای این استان ثبت‌ شده، اظهار داشت: ۳۹ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، زیست محیطی و انواع حسگرهای هوشمند توسط این شرکت‌ها در این سایت به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است، افزود: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی بیان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که بر عهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.

آقایی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک http://www.tavaniran.ir و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحدهای تولیدی راه‌اندازی شد و شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود را بارگذاری کنند.

سایت «فن بازار» به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن‌بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاران مطرح است.

فن‌بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند.

فن‌بازار در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می‌کند و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه‌اندازی کرده است.

۹۹۱۸/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و نهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازدو شرکت صنعتی و تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

 عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون  اداره کل ارشاد و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل بود  که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

 شرکت صنعتی  در سال 1376 فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع ادوات کشاورزی و دامپروری را تولید می کند.

شرکت تولیدی  نیز فعالیت خود را در ارومیه شروع کرده  است و انواع ساک دستی های فانتزی و اختصاصی مقوایی و جعبه کادویی را تولید می کند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • تزلزل هویت از مشکلات بازار تاریخی خوی
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه