Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:39:42 GMT

رژه باشکوه نیروهای مسلح در خرم‌آباد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۹۶۶

رژه باشکوه نیروهای مسلح در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی حسین پازدار صبح امروز شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به فرازهایی از فرمایشات امام راحل پیرامون دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع ما یک دفاع مقدس بود چون از همه ارزش ها و فضیلت های خود دفاع کردیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می فرماید «ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم»، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد که با وحدت و انسجام می شود در مقابل دشمن ایستاد، دوران دفاع مقدس نشان داد که می شود با حداقل امکانات از باورها و داشته های خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت و همدلی از رمزهای موفقیت ما در دفاع مقدس بود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که تجلیل کنیم از همه کسانی در دوران دفاع مقدس رشادت کردند، از مردم و جانبازان و خانواده شهدا باید تقدیر کرد، افزود: در هفته دفاع مقدس ان شاء الله نقش همبستگی و وحدت و همدلی را پیشبرد اهداف انقلاب تبیین خواهیم کرد.

سرهنگ پازدار با اشاره به اینکه وحدت و همدلی از رمزهای موفقیت ما در دفاع مقدس بود، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین قدرت دفاعی کشور است.

تکریم شهیدان گرانقدر و جانبازان عزیز و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در دستور کار است

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهدافی که در این هفته دنبال می کنیم تبیین نقش بی بدیل بسیج است، یعنی انسان های مخلصی که در همه امور به انقلاب اسلامی کمک رساندند، تصریح کرد: تکریم شهیدان گرانقدر و جانبازان عزیز و ایثارگران در هفته دفاع مقدس در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درون سازمانی و هماهنگی با دیگر نهادهای انتظامی و نظامی برای برگزاری برنامه های دفاع مقدس افزود: برابر تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت اجرای برنامه های دفاع مقدس یک سال با ارتش است و یک سال با سپاه، امسال مسئولیت در کل کشور با سپاه پاسداران است.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه برنامه های متنوعی تدارک دیده ایم و امیدواریم با حضور مردم این برنامه ها به خوبی برگزار شود، تصریح کرد: مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار می شود، همه توان را در مرکز استان متمرکز کرده ایم.

وی نمایش اقتدار، انضباط و توان نیروهای مسلح را هدف برگزاری رژه نیروهای مسلح دانست و افزود: فردا ۳۱ شهریورماه شاهد یک رژه باشکوه در مرکز استان خواهیم بود، رژه نیروهای مسلح ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

بازسازی عملیات «بیت المقدس» در دورود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزاری نمایش رزمی و فرهنگی در شهرستان دورود را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: به منظور انتقال فرهنگ جهاد و شهادت هر ساله در یکی از شهرهای استان یکی از عملیات های دفاع مقدس بازسازی می شود، امسال بازسازی عملیات بیت المقدس را در دورود خواهیم داشت.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه ضمن بازسازی عملیات، بخشی هم به نقش دورودی ها در دوران دفاع مقدس خواهیم پرداخت، فردا شب(۳۱ شهریورماه) این مراسم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اجرای برنامه های مشترک بین ارتش، سپاه و ناجا را در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت، دیدار فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در لرستان و ائمه جمعه در شهرستان ها از جمله این برنامه ها است.

اعزام اکیپ های خدماتی و درمانی به مناطق محروم

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای ارتش، ناجا و سپاه با محوریت بنیاد شهید، اعزام اکیپ های خدماتی و درمانی به مناطق محروم استان، یک روز ویزیت رایگان در همه درمانگاه های سپاه و ... از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 4724054

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشکگفت: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد.

وی افزود: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.

سردار سرتیپ حسن زاده با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت، ادامه داد: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران اضافه کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

وی می‌گوید: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آنها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

سردار سرتیپ حسن زاده گفت: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند.

ناتوانی لایه‌های متراکم دفاعی دشمن برای جلوگیری از پاسخ سخت سپاه


وی افزود: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی گیرند ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران ادامه داد: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند.

سردار سرتیپ حسن حسن زاده ملت ایران را ملت امام حسین (ع) دانست و اضافه کرد: ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر بوده و جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

وی با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این ۲ مکان مقدس است.

عملیات «الی بیت المقدس» به دوران دفاع مقدس محدود نبود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران می‌گوید: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بود.

سردار سرتیپ حسن حسن زاده گفت: عملیات «الی بیت المقدس» مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

سردار حسن زاده با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، اضافه کرد: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، ادامه داد: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران یادآور شد: شهدا به ما یاد دادند که تمام افعال ما تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

پادگان دوکوهه در فاصله ۴ کیلومتری شهر اندیمشک در استان خوزستان محل معراج رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

این پادگان در تمام سال به ویژه ایام نوروز میزبان کاروان‌های راهیان نور است.

دیگر خبرها

  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد