Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:39:37 GMT

پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد سال آینده مدعی قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۹۹۷۶

پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد سال آینده مدعی قهرمانی است

سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و رئیس هیات دو و میدانی لرستان می‌گوید: این تیم در سال‌های آتی از مدعیان کسب مقام قهرمانی خواهد بود.

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: با کمک و حمایت همه‌جانبه دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس امسال برای نخستین بار در بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کردیم و با ۲۹۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چندین تیم سال‌هاست در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: به عنوان مثال تیم آسان پرداخت برای سومین سال متوالی قهرمان شد و همین نشان می‌دهد داشتن تجربه برای چنین رقابت‌هایی خیلی مهم است.

سپهوند اضافه کرد: بدون تردید با تجربیاتی که در این دوره کسب کردیم در سال‌ آتی به دنبال کسب نتایج بهتر هستیم و تیم ما از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد یادآور شد: لرستان در دو و میدانی شرایط خوبی دارد و با نگاه خوب مدیران این شرکت می‌توانیم اتفاقات خوبی در ورزش مادر رقم بزنیم.

وی در خصوص انتقادات به سه ورزشکار لهستانی این تیم، تاکید کرد: آنان در مراحل دوم و سوم لیگ، چهار نشان طلا، چهار نقره و دو پنجمی کسب کردند و آمار نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌اند.

سپهوند گفت: از تمام کسانی که تلاش کردند تا تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در این مسابقات شرکت کند و تمام اعضای تیم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟