Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز؛ برخورد تریلی با مینی بوس روستای قره‌گل از توابع بخش مرزی شهرستان گنبدکاووس ، حادثه ای مرگبار آفرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قابوسنامه،  رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با اعلام این خبر گفت: این مینی بوس که به گفته اهالی حدود 28 مسافر داشته است، ساعت 6 و 50 دقیقه صبح امروز با تریلی برخورد می کند و هر دو دچار حریق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر نودهی افزود: پس از حضور نیروهای امدادی، 18 مصدوم که 2 نفر از سرنشینان تریلی و مابقی از مسافران مینی بوس هستند با 7 دستگاه آمبولانس، یک خودروی نجات و بالگرد به بیمارستان های مطهری و تامین اجتماعی منتقل شدند.   وی همچنین گفت: آمار دقیقی از مسافران مینی بوس در دست نیست و علاوه بر مصدومان 12 فوتی گزارش شده است.    رئیس پلیس راهور گلستان نیز در این رابطه گفت: یک دستگاه تریلی از جنوب به سمت روستای کرند در شمال شهر اینچه برون در حال حرکت بوده است که با یک دستگاه مینی بوس تصادف می کند.   سرهنگ علی عبدی دلیل این تصادف را انحرف به چپ راننده تریلی بر اثر خواب آلودگی عنوان کرد.   شنیده ها حاکیست حال برخی از مصدومین به دلیل سوختگی شدید، وخیم است.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم