Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به فروش ۴۷ هزار و ۵۰۰ بلیت الکترونیکی برای بازی داربی گفت: تا این لحظه هواداران پرسپولیس با خرید ۲۴ هزار و ۵۰۰ بلیت بیشترین آمار فروش بلیت داربی را به خود اختصاص داده‌اند.

علی اصغر انتظار خیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان فروش بلیت داربی تا این لحظه اظهار کرد: طی چهار روز که سامانه بلیت‌فروشی الکترونیکی فعال بوده تا این لحظه ۴۷ و هزار و ۵۰۰ بلیت برای داربی فروخته شده که از این میزان هواداران پرسپولیس با خرید ۲۴ و هزار و ۵۰۰ بلیت از هواداران استقلال (که تا این لحظه ۲۳ هزار بلیت تهیه کرده‌اند) جلوتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای داربی در مجموع ۵۷ هزار بلیت فروخته خواهد شد و هواداران تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه فرصت دارند نسبت به تهیه بلیت داربی اقدام کنند. البته اگر امروز این میزان بلیت به فروش برسد سامانه بلیت فروشی بسته خواهد شد و دیگر بلیت فروشی نخواهیم داشت. به هواداران هر تیم ۲۸ هزار و ۵۰۰ بلیت فروخته خواهد شد، بنابراین در صورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی برای هر تیم سامانه بلیت فروشی برای آن تیم بسته خواهد شد.

انتظار خیر اضافه کرد: به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه هواداران شهرستانی توصیه اکید می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی امکان فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی وجود ندارد و کسانی که اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نکنند از جلوی درب ورزشگاه اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد. ضمن این که هواداران دو تیم حتما کارت ملی و پرینت بلیت خود را برای ورود به ورزشگاه به همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که درب ورزشگاه آزادی فردا از چه زمانی باز خواهد شد، اظهار کرد: این که هواداران از چه ساعتی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است اما آن چه به ما اعلام کردند تا این لحظه، ۸ صبح است.

مدیر سامانه بلیت فروشی الکترونیکی در پایان گفت: کسانی که برای این بازی و بازی‌های قبل اقدام به تهیه بلیت کردند و متاسفانه موفق به خرید بلیت نشدند نگرانی برای بارگشت پول خود نداشته باشند. البته قرار بود در بازی‌های قبلی پول هواداران تا ۴۸ ساعت به حساب آنها واریز شود که متاسفانه در این زمینه تا حدودی کوتاهی شده است. به هر صورت ما فهرست کسانی که پول اضافی پرداخت کردند یا موفق به تهیه بلیت بعد از واریز پول نشدند، در سامانه داریم و بزودی پول‌ها به حساب خریداران واریز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرده : پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز  آغاز شده است.

شهروندان  برای خرید بلیت همه مسیر‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!