Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز تمامی بلیت های دربی به فروش نرفته اند.

طرفداری- مدیر پروژه گیت های ورزشگاه آزادی در علی اصغر انتظار خیر در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر درباره آخرین وضعیت بلیت فروشی دربی گفت: 

تا دیشب حدود 47 هزار بلیت فروخته ایم. پیش بینی مان این است که تا ظهر ظرفیت 57 هزار نفری مان تکمیل خواهد شد. تصمیم این بوده که 57 هزار بلیت بفروشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی درباره اینکه چه تعداد از هواداران استقلال و چه تعداد از هواداران پرسپولیس بلیت خریده اند، توضیح داد:

میانگین از اول شروع بلیت فروشی حدود 1800 نفر پرسپولیسی ها بیشتر بلیت خریده اند.

مدیر پروژه گیت های ورزشگاه آزادی در خصوص نگرانی از ازدحام مقابل گیت ها تاکید کرد:

در بازی اول این اتفاق افتاد و فشاری به گیتها وارد شد. ان شاءالله با حضور دوستان در مجموعه آزادی و نیروهای انتظامی این موضوع حل خواهد شد. تماشاگران عزیز ما هم دیگر با سیستم آشنا شده اند. در بازی اول نه مسئولان اجرایی تجربه کافی داشته اند نه مردم آشنایی کامل داشتند. دو بازی گذشته نشان داد رفته رفته این قضیه دارد جا می افتد و تماشاگران دارند موضوعات مربوط به عبور از گیت را رعایت می کنند.

انتظار خیر در پایان تصریح کرد:

من از تماشاگران خواهش دارم حتما بلیت تهیه کننده و پرینت بلیت و کارت ملی شان را همراه داشته باشند و بدون بلیت نیایند.یکی از مشکلاتی که به وجود می آید حضور تماشاگران بدون بلیت است به ویژه این موضوع درباره عزیزان ما در شهرستانها هم صادق است که فکر می کنند می توانند در ورزشگاه بلیت بخرند.خدمت تماشاگران اعلام می کنم که ما اصلا فروش بلیت در محل نخواهیم داشت و خواهش من این است که در مدت باقی مانده مردم بلیت الکترونیکی خود را تهیه کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین

به گزارش همشهری آنلاین، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

کد خبر 840991 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار سفر - گردشگری خبر مهم

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!