Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:14:32 GMT

مرثیه‌‌خوانی موکب‌داران عراقی در محضر رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۲۱۰

مرثیه‌‌خوانی موکب‌داران عراقی در محضر رهبر انقلاب

‍‍‍‍‍‍

موکب‌داران عراقی در دیدار رهبر انقلاب به اجرای مرثیه‌ای شنیدنی پرداختند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جمعی از موکب‌داران عراقی چهارشنبه 27 شهریور مصادف با 18 محرم الحرام به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب در این مراسم به تکریم و تقدیر از مهمان‌نوازی موکب‌داران عراقی و خادمان راهپیمایی اربعین پرداختند و ضمن تشکر صمیمانه از رفتار کریمانه ملت بزرگ عراق، راهپیمایی اربعین را موضوعی بی‌نظیر، جهانی و زمینه‌ساز گسترش معرفت حسینی (ع) و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواندند و فرمودند: راهپیمایی بزرگ اربعین، آیت عظمای الهی و نشانه اراده پروردگار بر نصرت امت اسلامی است.

در بخشی از این دیدار، موکب‌داران عراقی به اجرای مرثیه‌ای خاطره‌انگیر با عنوان "«زینب یا غریبة...»" پرداختند که نماهنگ آن را در ادامه تماشا می‌کنید.

مؤمنی: اربعین بهترین فرصت برای توسعه جریان مهدویت استچرا رهبر انقلاب می‌خواهد "اهالی فکر و فرهنگ" برنامه‌ریز راهپیمایی اربعین باشند؟مداحی "مطیعی" در عراق با مضمون تشکر از میزبانی "اربعین"

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین امام خامنه ای اربعین امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه

رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: از عملکرد شما راضی هستم، اما قانع نیستم.

دریافت 12 MB

به گزارش مشرق، رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

دیگر خبرها

  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| هم‌خوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ هم‌خوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه