Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@06:06:05 GMT

انفجار بمب در ورودی استان کربلا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۲۳۴

رسانه‌های عراقی از جان باختن و زخمی شدن چندین تن بر اثر انفجار یک بمب در ورودی استان کربلا خبر دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از سومریه نیوز، تیم رسانه‌ امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بمب در داخل یک مینی‌بوس در نزدیکی ورودی استان کربلای معلی گذاشته شده بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: این انفجار منجر به آتش گرفتن کسانی شد که در داخل این خودرو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، شبکه الحرة گزارش داد که در پی این انفجار دست کم ۱۲ تن از جمله چند زن و کودک جان باخته و پنج تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر، نیروهای حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که یک طرح تروریستی برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی را که مسیرهای اصلی در استان دیالی را طی می‌کنند، کشف و خنثی کرده است و این حمله قرار بود با موشک‌های کاتیوشا انجام شود.

حشد شعبی عراق همچنین اعلام کرد: نیرویی از تیپ چهارم حشد شعبی در روستای "یوسف" در جنوب دریاچه "حمرین" واقع در استان دیالی تعدادی موشک کاتیوشا و خمپاره‌ و راکت را کشف و ضبط کرد که این سلاح‌ها برای هدف قرار دادن مسیرهای اصلی حرکت زائران اربعین امام حسین (ع) آماده شده بودند.

این سازمان همچنین اعلام کرد: نیروهای تیپ چهارم حشد شعبی اوضاع امنیتی را تحت کنترل دارند و به عملیات تفتیش و بازرسی و همچنین تامین امنیت مناطق استان دیالی ادامه می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس کربلا انفجار بمب مینی بوس انفجار کشته و زخمی پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۲ ظهر امروز پنجشنبه بر اثر نشت گاز خانگی در روستای «قلعه شمسی» بخش مرکزی بروجرد، خساراتی به دو واحد منزل مسکونی وارد شد.

در اثر این حادثه، دو نفر نیز مصدوم شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6064241

دیگر خبرها

  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • جان باختن یک نفر در قصرشیرین بر اثر انفجار مین
  • انفجار مین در سردشت دو زخمی برجای گذاشت
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • سیل آب شرب ۳روستا در پلدختر را قطع کرد