Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:05:02 GMT

جلد روزنامه‌های ورزشی اروپا شنبه ۳۰ شهریور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۲۳۵

جلد روزنامه‌های ورزشی اروپا شنبه ۳۰ شهریور

مارکا؛مصاحبه با رگیلون


این روزنامه مادریدی پیش از بازی حساس دو تیم سویا و رئال مادرید به مصاحبه‌ای با سرخیو رگیلون دفاع چپ سابق رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در سویا بازی می کند، پرداخته است.


مارکا با تیتر "بازی خاصی برای من خواهد بود اما فقط باید به پیروزی در این مسابقه فکر کنم" از قول این مدافع جوان اسپانیایی، به انگیزه‌های زیاد او برای بازی با تیم سابقش اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مارکا در بخشی دیگر به حضور مثلث سوارز،مسی، گریزمان در ترکیب فیکس بارسلونا در بازی مقابل گرانادا اشاره کرده است.

 

 

آاس؛ خودنمایی مورینیو


دیگر روزنامه مادریدی امروز به شایعات حول جانشینی مورینیو به جای زیدان پرداخته است و با تیتر "مورینیو خودش را به زیدان نشان داد" به مصاحبه دیروز این پرتغالی که گفته بود: " نمی خواهم به رئال مادرید برگردم چون آن‌ها خودشان یک سرمربی خوب دارند و او نیز هرکسی نیست" اشاره کرده است.


این نشریه در بخشی دیگر به انتقاد از عملکرد ضعیف تیبو کورتوا در رئال مادرید که میانگین ۱.۴۲ گل خورده در هر بازی بوده، اشاره کرده است.

 

 

موندو؛ شروع مثلث جذاب بارسا


این روزنامه کاتالانی با کار کردن عکسی از مسی،سوارز و گریزمن در کنار هم و تیتر "MSG" به حضور هم زمان این سه ستاره در ترکیب فیکس آبی اناری‌ها در بازی مقابل گرانادا اشاره کرده است.


این نشریه عنوان کرده والورده پس از رفع مصدومیت مسی و سوارز بالاخره قصد دارد در در بازی با گرانادا از این دو نفر در کنار گریزمان فرانسوی استفاده کند.

 

 

اسپورت؛ اتفاق بزرگ


دیگر روزنامه کاتالانی امروز کیت احتمالی فصل آینده باشگاه بارسلونا را روی صفحه اصلی خود برده است. اسپورت با تیتر "اتفاق بزرگ" به خط زردی که در لباس فصل آینده بارسا به کار گرفته شده، اشاره کرده است. رنگی که نماد جدایی طلبی ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا می‌باشد.


موندو در بخشی دیگر با تیتر "با مسی و برای پیروزی" به امیدواری بارسا برای اتمام رکورد بد پیروز نشدن در بازی‌های اخیر بیرون از خانه اشاره کرده است.

 

 

گاتزتا دلو اسپورت؛ دربی حساس شهر میلان


این نشریه ایتالیایی با تیتر "دام دربی" به حساس‌ترین دیدار این هفته سری آ یعنی رقابت جذاب بین دو تیم میلان و اینتر پرداخته است.


گاتزتا از پیونتک و لوکاکو به عنوان ستاره‌های احتمالی دو تیم در این بازی یاد کرده است.


این نشریه در بخشی دیگر هم به حضور فیکس پائولو دیبالا در بازی این هفته بیانکونری مقابل ورونا اشاره کرده است.

 

 

کوریره دلو اسپورت؛ بازی دربی


این نشریه چاپ شهر میلان با تیتر "بازی دربی" به استقبال رقابت حساس بین دو تیم میلان و اینتر در هفته چهارم سری آ رفته است.


این روزنامه همچنین عدم حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس در بازی با ناپولی را ابهام‌برانگیز خوانده است.

 

 

ابولا؛ داستان عجیب آنسو فاتی


این روزنامه پرتغالی صفحه اصلی امروز خود را به آنسو فاتی ستاره ۱۶ ساله باشگاه بارسلونا اختصاص داده است. ابولا با تیتر " اسپورتینگ پسرم را فقط برای تیم نوجوانانش می‌خواست" به داستان عجیب این بازیکن اشاره کرده و از قول پدر فاتی گفته است که باشگاه اسپورتینگ لیسبون نیز در آستانه امضا قرارداد با این بازیکن بوده است. اتفاقی که در نهایت رنگ واقعیت به خود نگرفت و فاتی به آکادمی باشگاه بارسلونا پیوست.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس جلد روزنامه های ورزشی روزنامه های اروپایی تابناک ورزشی پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی دانشجوی قلابی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند