Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@06:04:09 GMT

دفاع ترامپ از بهبود رابطه‌اش با رهبر کره شمالی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۳۱۳

دفاع ترامپ از بهبود رابطه‌اش با رهبر کره شمالی

رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که رابطه‌اش با رهبر کره شمالی بهترین چیزی است که در دوره ریاست جمهوری وی اتفاق افتاده است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: رابطه من با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بهترین چیزی است که در دوره ریاست جمهوری ام برای ایالات متحده رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تصور می کنم بهترین چیزی که برای این کشور اتفاق افتاده است، حداقل در سه سال اخیر، این واقعیت است که من روابط بسیار خوبی با کیم جونگ اون دارم.

استقبال کره شمالی از درخواست ترامپ برای شیوه جدید مذاکراتعقب نشینی حداکثری ترامپ

ترامپ اظهار داشت: تصور می کنم این یک اتفاق مثبت است. کشورش (کره شمالی) پتانسیل های زیادی دارد. او هم این را می داند. ولی کشور ما بیش از 50 سال است که بازی کرده و چیزی به دست نیاورده است. ما اکنون رابطه داریم، پیش از این هرگز رابطه ای با آنها وجود نداشته است.

ترامپ به این مساله اذعان دارد که تلاش های وی برای دستیابی به توافق بر سر برنامه هسته ای کره شمالی ممکن است در نهایت با شکست روبرو شود ولی سعی دارد از عدم اجرای آزمایش های هسته ای کره شمالی در زمان دولتش به عنوان یک اعتبار بزرگ برای کارنامه کاری اش استفاده کند.

ترامپ گفت: خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید این تلاش ها به نتیجه برسد، شاید هم نتیجه ای نداشته باشد. من نمی گویم که این تلاش ها موفق خواهد بود ولی در عین حال رهبر کره شمالی دیگر آزمایش هسته ای انجام نداده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار کره شمالی دونالد ترامپ اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی  در دیدار مردمی با شهروندان شاهرود در استادیوم این شهر در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، گفت: سخن مردم ایران آزادی، استقلال، خداخواهی، ضدیت با استبداد و استکبار است.

وی افزود: امروز عالم متوجه سخنی شده است که شهیدان در وصیتنامه‌های‌شان آن را فریاد زدند. سخن شهدای ما دفاع از راه خدا، استقلال و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض است.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه دشمنی‌هایی که با ملت ایران انجام می‌شود به دلیل مواضع به حق این نظام و اهداف بلندی است که این نظام دارد، یادآور شد: همه اینها به دلیل ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است. ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و امام(ره) از آرمان فلسطین و آزادی قدس حمایت می‌کنند. مردم ۴۵ سال است که دفاع از فلسطین را فریاد می‌زنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است