Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@19:33:10 GMT

«تئاتر مقاومت از دیروز تا امروز» در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۳۵۲

«تئاتر مقاومت از دیروز تا امروز» در شبکه چهار

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این برنامه حسین مسافر آستانه، کارگردان، بازیگر و پیشکسوت تئاتر مقاومت به همراه مالک سراج، بازیگر نام آشنای این عرصه حضور خواهند داشت و ضمن بازگو کردن خاطراتی از اجرای تئاتر در دوران جنگ تحمیلی به بررسی سیر تحولات تئاتر مقاومت از آغاز جنگ تا پس از آن و اکنون می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی از نمایش‌های دفاع مقدس، خبر و تحلیل، معرفی نمایش‌های روی صحنه و کتاب‌های روز تئاتر نیز از دیگر آیتم‌های برنامه خواهند بود. «شب تئاتر» از مجموعه «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شبکه چهار سیما تئاتر مقاومت مسافر آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • ببینید | «چرخ» علم دوباره می‌پرخد
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین