Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@02:47:30 GMT

هفت خان در دلیجان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۳۶۳

هفت خان در دلیجان

صادقی گفت: نمایش « هفت خان » به کارگردانی عبداله یوسفی و با هنرمندی گروه نمایشی چکاوک در روستای راوه از توابع شهرستان دلیجان برگزار شد.

«حمید صادقی» در خصوص برنامه های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در هفته دفاع مقدس این اداره بیش از ده برنامه فرهنگی و هنری اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان ازاجرای نمایش « هفت خان » در روستای راوه شهرستان دلیجان خبر داد و افزود: نمایش هفت خان از سری برنامه های اردوی جهادی، به کارگردانی عبداله یوسفی و با هنرمندی گروه نمایشی چکاوک در روستای راوه از توابع شهرستان دلیجان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این نمایش همزمان با برنامه های  فرهنگی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی به اجرا در آمد؛ در کنار اجرای این نمایش برنامه های فرهنگی توسط کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این روستا اجرا شد.

 

صادقی اظهار کرد: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس در بوستان فجر شهر دلیجان، شب شعر شهدا  با حضور شاعران و ایثارگران، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع شهید در شهر نراق، مسابقات نقاشی شهدا ویژه دانش آموزان و کودکان، نشست داستان نویسی دفاع مقدس در محل  مجتمع فرهنگی غدیر، همایش علمی بررسی ایثار و شهادت در قرآن، همکاری در بخش هنری یادواره شهدای نیروی دریایی شهرستان و نمایشگاه و کارگاه یک روزه عکس از جمله برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس  است.

 

وی تصر یح کرد: این برنامه ها با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول هنر را عنوان بهترین ابزار ثبت، انتقال وقایع و مناسبت ها دانست و گفت: لازم است هنرمندان متعهد علاقه مند با استفاده از هنر، زیبایی های دفاع مقدس را به تصویر بکشند و آن را به جهانیان انتقال دهند.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی پیاده روی اربعین خطبه نماز جمعه نماز جمعه هفته دفاع مقدس کنگره شهدا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است