Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از افزایش حدود 24 درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار  ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به افزایش 24 درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید، گفت: نرخ سرویس مدرسه برای خودروهای آژانس، سواری، خطی و تاکسی بصورت ماهیانه به ازای هر نفر در مسیرهای از یک تا پنج کیلومتر 96هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر 123هزار تومان و از هشت تا 15 کیلومتر 137هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سلیمانی برای خودروهای ون نیز نرخ کرایه به ازای هر نفر به صورت ماهیانه در مسیرهای از یک تا پنج کیلومتر 82هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر 96هزار تومان و از هشت تا 15 کیلومتر 103 هزار تومان تعیین شده است.


وی همچنین نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیرهای از یک تا پنج کیلومتر 55هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر 66 هزار تومان و از هشت تا 15 کیلومتر 75هزارتومان اعلام کرد.


سلیمانی با بیان اینکه مسیرهای مذکور از درب منزل تا آموزشگاه و بالعکس یک مسیر محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای مسافت‌های بیشتر از 15 کیلومتر برای خودروهای سواری به ازای هر کیلومتر اضافه مبلغ یازده هزار تومان، برای خودرو وَن هشت هزار تومان و برای مینی بوس شش هزار تومان مبلغ اضافه دریافت می‌شود.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر لزوم رعایت نرخ و تعداد مجاز سرنشینان سرویس مدرسه مطابق با ظرفیت خودرو توسط رانندگان سرویس مدارس، اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان سازمان تاکسیرانی با اضافه سرنشین در سرویس مدارس برخورد قانونی خواهند کرد.


 سلیمانی افزود: امسال با توجه به راه اندازی سامانه "سپند" ضمن الزام ثبت نام شرکتهای حمل ونقل عمومی درون شهری و  رانندگان متقاضی حوزه سرویس مدارس، والدین نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه کنترل زمان و مسیر رفت و برگشت دانش آموزان خود را  رصد کنند.


 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه ادامه داد: رانندگان متقاضی سرویس مدارس تحت پوشش شرکتهای تایید شده توسط سازمان تاکسیرانی، باید ضمن رعایت  ظرفیت خودرو مطابق با کارت خودرو، ،دارای برچسب و کارت سرویس مدارس که نشان دهنده طی مراحل لازم تعیین صلاحیت است، باشند.


سلیمانی تأکید کرد: اکیپ های نظارتی سرویس مدارس به صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی بر فعالیت سرویس‌ها نظارت دارند.


وی افزود: عملکرد رانندگان سرویس مدارس نه فقط از سوی سازمان و پلیس، بلکه از سوی خانواده‌ها نیز رصد می شوند و والدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرویس مدارس، موضوع را با شماره تلفن 38257910 ستاد ساماندهی سرویس مدارس در میان بگذارند و یا به انجمن اولیا و مربیان منطقه اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرخ سرویس مدارس كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی در بازدید از این طرح اظهار داشت: این طرح از محل طرح های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.   وی افزود: این طرح به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این طرح به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.   محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در طرح های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، ادامه داد: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر