Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، یک مقام ارشد دولت ترامپ گفت: استرالیا و ایالات‌متحده در نظر دارند طی دیدار نخست‌وزیر اسکات موریسون از واشنگتن طی هفته آینده، برنامه جدید همکاری مشترک خود برای افزایش تولید فلزات نادر را اعلام کنند.  

این خبر ۲ روز پس از آن منتشر می‌شود که دولت استرالیا در گزارشی جدید اعلام کرد که ۱۵ پروژه تولید فلزات نادر و مواد معدنی حیاتی را با ایالات‌متحده توسعه خواهد داد تا بتواند با حاکمیت چین بر بازار جهانی آنها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام بلندپایه آمریکایی گفت: ایالات‌متحده و استرالیا در مورد تضمین تامین فلزات نادر و مواد معدنی ضروری خود نگرانی‌های مشترکی دارند. ما می‌خواهیم عرضه جهانی فلزات نادر پایدار و امن باشد. این یک نتیجه مهم خواهد بود.  

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا چین استرالیا فلزات نادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان فرماندار بندر خمیر گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، افزایش سالانه دو میلیون تن صادرات مواد معدنی از بندر خمیر برای سه سال پیش رو هدف‌گذاری شده است.

برای نخستین بار سه فروند بارج به طور همزمان در بندر چند منظوره خمیر بارگیری شدند.

میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر در این خصوص گفت: در این بارج‌ها سنگ گچ بارگیری شده و ظرفیت آن‌ها به ترتیب ۱۱ هزار، ۸ هزار و ۵ هزار تن است.

وی در ادامه با اشاره به جابه‌جایی مواد معدنی در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از این بندر به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل شد.

فرماندار بندرخمیر اضافه کرد: بیش از ۲۱ میلیون تن مواد معدنی از استان هرمزگان صادر شده که سهم بندر خمیر ۳٫۶ تن بود که برای افزایش آن برنامه ریزی شده است.

خواستار بیان کرد: برای توسعه این بندر ۱۶۳ هکتار از اراضی ملحق خواهد شد که مطالعات این طرح انجام شده و بعد از تصویب، در فاز اول زمینه تاسیس انبار نگهداشت کالای ملوانی، ایستگاه آتش‌نشانی، مرکز کنترل ترافیک دریایی و ساختمان اداری فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • وزیر دفاع آمریکا: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت
  • صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد
  • آمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد
  • درگوشی آمریکا به اسرائیل