Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:06:07 GMT

ترامپ: اون بهترین اتفاق من است!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۰۶

ترامپ: اون بهترین اتفاق من است!

به نوشته روزنامه "کوریا تایمز"، "دونالد ترامپ" در دیدار با نخست وزیر استرالیا در کاخ سفید گفت، ‌ شاید مذاکرات موفق بوده یا نبوده باشد اما، به اعتقاد من، بهترین اتفاقی که دستکم در طول این سه سال رخ داد، رابطه بسیار خوبی است که من با "کیم جونگ اون" دارم. کشور کیم از پتانسل عظیمی برخوردار است و او خودش نیز به این مساله واقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از ژوئن ۲۰۱۸ تا کنون، ترامپ و کیم سه بار درباره خلع سلاح هسته ای کره شمالی در ازای دریافت امتیازات اقتصادی و سیاسی گفت وگو کردند.

دور اول مذاکرات کیم و ترامپ ژوئن گذشته در سنگاپور، دور دوم فوریه امسال در هانوی و دور سوم نیز در ژوئن امسال در منطقه غیرنظامی مرزی دو کره برگزار شد. مذاکرات نمایندگان آمریکا و کره شمالی پس از نشست بی نتیجه هانوی متوقف شد و تا کنون ازسرگرفته نشده است.
ترامپ افزود، حدود پنجاه سال است که کشور ما در حال تلاش است و چیزی عایدش نشد. باید دید چه پیش خواهد آمد. نتیجه کار ممکن است موفق یا ناموفق باشد.

پس از شکست مذاکرات هانوی، کره شمالی از آمریکا خواست با یک شیوه جدید محاسباتی به پای میز مذاکرات آتی بیاید.
ترامپ چهارشنبه بدون توضیح بیشتری گفت، یک شیوه جدید ممکن است بسیار خوب باشد.

310 310

کد خبر 1301759

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا عربستان آرامکو دربی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند