Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@00:00:20 GMT

استراماچونی به ایرانی ها اعتماد ندارد!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۳۵

استراماچونی بهتر است حداقل در این روزهای سخت به زرینچه اعتماد کند، در دربی نمی‌توان با چشمانی بسته به میدان رفت!

 مجید نامجو مطلق که شدیداً جایگاه دستیاران آندره‌آ استراماچونی را در این روزها تهدید می‌کند و گفته می‌شود در صورت عدم نتیجه‌گیری استراماچونی در دربی، نامجو مطلق به عنوان دومین قدرت نیمکت فنی پس از سرمربی به نیمکت آبی‌ها اضافه خواهد شد، فاش کرد که این مربی اعتمادی به افراد ایرانی حاضر بر روی نیمکت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامجومطلق در این باره اظهار داشت: استراماچونی به زرینچه اعتماد ندارد و این موضوع باعث بروز مشکلات بسیاری برای استقلال شده است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FLP برچسب ها: استقلال ، استراماچونی ، فوتبال ، دربی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی فوتبال دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد افزود: هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود، معضلات و مشکلات اجتماعی کمتر می‌شود.

وی بیان داشت: راهبرد کلان کشور، جوانی جمعیت و جمعیت سازی است است اما با وجود مشکلاتی که جوانان در بحث ازدواج دارند این امر میسر نمی‌شود.

مهدوی مطلق اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهی اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف‌اند با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، فضاهای مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجدالشرایط قرار دهند.

کد خبر 6087647

دیگر خبرها

  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!