Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@13:36:47 GMT

برانکو: تمام پولم را می‌خواهم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۵۷

برانکو: تمام پولم را می‌خواهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که روزهای بسیار خوبی را در طول چهار فصل حضورش برای  سرخ پوشان پایتخت رقم زده است، در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت تنها سه هفته درلیگ عربستان دوام آورد و نتوانست در الاهلی عربستان عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این مربی کروات تنها ۵ بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت که نتیجه آن دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی بود و همین باعث شد تا در نهایت تنها بعد از چند هفته از کار برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو تاکید کرد که قرارداد او یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ فسخ را مطابق قرارداد می‌خواهد.
او به dmcnews گفت: هنوز باشگاه الاهلی مبلغی را بعد از فسخ قرارداد به من نداده است. باید با مدیران باشگاه در این باره صحبت کنم. قرارداد من یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ ۷ میلیون ریال را بابت فسخ می‌خواهم.
برانکو بعد از اخراج از هدایت الاهلی عربستان هدایت تیمی را برعهده نگرفته است و خبرهای درباره احتمال حضور دوباره او در فوتبال چین و ایران به گوش می‌رسد.

255 251

کد خبر 1301758

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ فوتبال آسیا ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا عربستان آرامکو دربی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود


به گزارش تابناک از ایسنا، علیرضا عنایتی سفیر ایران در ریاض ضمن ابراز خرسندی از سفر اولین کاروان عمره‌گذاران ایرانی به عربستان گفت: امیدوارم آمار زائران ایرانی برای انجام حج عمره به بیش از ۷۰۰ هزار نفر در سال برسد، همانگونه که قبل از قطع روابط به این آمار رسیده بودیم.

وی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر ایران با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش های مستمر نهادهای ذیربط  این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی ایران هفته آینده برای مشارکت در نشست‌های ۲۰۲۴ بانک توسعه اسلامی به ریاض می‌رود و جشن ۵۰ سالگی تاسیس این بانک نیز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • سرکنسول جدید عربستان در مشهد تعیین شد
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)