Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@23:06:50 GMT

۱۰ میلیون هزینه کنید؛ ۵ سال جوان شوید!+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۵۶۷

۱۰ میلیون هزینه کنید؛ ۵ سال جوان شوید!+عکس

خبرگزاری میزان- قبول وکالت مردم برای تغییر سن با دریافت مبالغ گزاف شگرد جدید برخی کلاهبرداران شده است. تاریخ انتشار: 11:16 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۷۶

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی دریافت کنید، اما دریافت پیامکی با مضمون وکالت «تغییر سن» در نوع خود شاهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با شماره درج شده در انتهای این پیام تبلیغاتی تماس گرفت تا در کم و کیف چگونگی این نوع تغییرات قرار بگیرد که در این رابطه از انجام تغییر سن با دریافت مبلغ ۱۰ میلیون تومان مطلع شد.

خبرنگار میزان از این فرد پرسید اگر بخواهد سن خود را حدود ۵ سال کاهش دهد، چقدر باید هزینه کند که این فرد اعلام کرد برای ۵ سال باید ۱۰ میلیون پرداخت کند و این یعنی کاهش هر سال سن، ۲ میلیون هزینه دارد.


فردی که در پشت خط مدعی تغییر سن افراد با دریافت مبالغ مختلف برای رنج سنی‌های مختلف است سعی در برقراری ارتباط حضوری برای توضیح بیشتر در خصوص جزییات این اقدام دارد.

جالب این است که این فرد اعلام می کند که اقدامش کاملا قانونی است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلاهبرداری شیادان تلفنی خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری شرایط تغییر تاریخ و استرداد (بازگشت وجه بلیت) در شبکه پروازی برنامه ای داخلی و بین‌المللی هما در شرایط غیر مترقبه کنونی اعلام می‌شود.

وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنان ابطال شده، بدون کسر هزینه استرداد (بازگشت وجه بلیت) امکان پذیر است.

تغییر تاریخ بلیت مسافرانی که پرواز آنان ابطال شده، در صورت بودن جا در همان کلاس پروازی و در محدوده اعتبار بلیت بدون دریافت هزینه تغییر، امکان پذیر است.

مسافرانی که تاریخ صدور بلیت آنان تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳- 13APR24 و پرواز آنها در بازه ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه- 13APR24-19APR24 بوده است، در صورت انصراف از انجام پرواز بلیت بدون کسر هزینه، استرداد می‌شود. همچنین تغییر تاریخ بلیت این دسته از مسافران در صورت بودن جا در همان کلاس پروازی و در محدوده اعتبار بلیت بدون دریافت هزینه تغییر، امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • دریافت مالیات باید عادلانه باشد
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد