Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی همچنین از تماشاگران خواست که با ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است خودداری کنند.

طرفداری- فردا (یکشنبه)، تیم های استقلال و پرسپولیس دربی 91 پایتخت را برگزار خواهند کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت:

با توجه به اینکه شهرآورد تهران در فصل جاری در شرایطی برگزار می شود که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیط فروشی، چینش صندلی ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در ورزشگاه صورت گرفته مسلما انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب، با حضور سالم و بی حاشیه تماشاگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسئول در برگزاری مسابقات شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته است و در همین راستا ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نا محسوس تمامی اتفاقات شهرآور را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی نیز به ناظران غیر محسوس سپرده شده است. قطعا تعداد زیاد دوربین هایی که در ورزشگاه نصب شده، تمام اتفاقات روی سکوها، قبل، حین و بعدا از مسابقه را رصد می کند.

حسن زاده گفت:

هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد کرد.از مقامات مسئول در هر دو باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا شروع بازی از هر گونه مصاحبه یا بیانیه ای که ذهنیت منفی برای هواداران ایجاد کند، خودداری کنند و در مسیر مسابقه مخصوصا آن بخشی که مربوط به تماشاگران می شود، نهایت همکاری را داشته باشند. از عوامل هر دو تیم ، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش برانگیز خودداری کرده و در طول مسابقه از رفتارهای تحریک آمیز که موجب انتقال تشنج به سکوها می شود، جدا خودداری کنند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد از طریق مسیر قانونی به مبادی ذیربط از جمله سازمان لیگ اعلام کنند. ضمن اینکه در شهرآورد اخیر حتما رفتارهای پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم رصد می شود و قطعا مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت:

با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز جایگاه والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محروم که سوگواری سید الشهدا تا اربیعن ادامه خواهد داشت با ایجاد فضای مناسب در روزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است خودداری کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای 3 جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید اما او با این 2 جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

دیگر خبرها

  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!