Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:11:08 GMT

رییس کمیته انضباطی: اتفاقات شهرآورد را رصد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۷۳۴

رییس کمیته انضباطی: اتفاقات شهرآورد را رصد می‌کنیم

«اسماعیل حسن‌زاده» در خصوص نود و یکمین شهرآورد پایتخت که قرار است فردا (یکشنبه) برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این دیدار در فصل جاری در شرایطی برگزار می‌شود که زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات از جمله نوع بلیت فروشی، چینش صندلی‌ها و رعایت ضوابط مربوط به تعداد استاندارد تماشاگران در ورزشگاه صورت گرفته، انتظار این است که شاهد یک شهرآورد خوب، با حضور سالم و بی‌حاشیه تماشاگران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: رکن قضایی فدراسیون در کنار سایر مقامات مسئول در برگزاری شهرآورد تکالیفی را بر عهده گرفته و در همین راستا ناظران کمیته انضباطی به صورت محسوس و نامحسوس تمامی اتفاق‌های شهرآورد را زیر نظر خواهند داشت. در این مسابقه چند ناظر انضباطی حضور خواهند داشت و بخشی از امور انضباطی نیز به ناظران غیر محسوس سپرده شده است. به طور قطع تعداد زیاد دوربین‌هایی که در ورزشگاه نصب شده، تمام اتفاق‌های روی سکوها، قبل، حین و بعد از مسابقه را رصد می‌کند.

رئیس کمیته انضباطی همچنین گفت: هیچ اتفاق انضباطی پنهان نخواهد ماند و رکن قضایی در اولین فرصت ممکن به پرونده شهرآورد رسیدگی خواهد کرد.از مقامات مسئول در هر ۲ باشگاه بزرگ پایتخت تقاضا دارم که تا شروع بازی از هر گونه مصاحبه یا بیانیه‌ای که ذهنیت منفی برای هواداران ایجاد کند، خودداری کنند و در مسیر مسابقه به ویژه بخشی که مربوط به تماشاگران می‌شود، نهایت همکاری را داشته باشند.
وی همچنین تصریح کرد: از عوامل هر ۲ تیم، بازیکنان و کادر فنی نیز تقاضا داریم که از هر گونه مصاحبه چالش‌برانگیز خودداری کرده و در طول مسابقه از رفتارهای تحریک‌آمیز که موجب انتقال تشنج به سکوها شود، جدا خودداری کنند. اگر هر گونه انتقاد و پیشنهادی باشد از طریق مسیر قانونی به مبادی ذیربط از جمله سازمان لیگ اعلام کنند. ضمن اینکه در شهرآورد اخیر به طور حتم رفتارهای پسندیده تماشاگران و حتی عوامل تیم رصد می‌شود و مورد تقدیر و پاداش قرار خواهد گرفت.
حسن‌زاده در پایان گفت: با توجه به پخش تلویزیونی این مسابقه و انعکاس برون مرزی آن، تقاضا داریم که تماشاگران عزیز جایگاه والای تماشاگر ایرانی را به نمایش بگذارند و در دهه دوم محرم که سوگواری سید الشهدا تا اربیعن ادامه خواهد داشت با ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه از هر گونه رفتاری که مغایر با فرهنگ اسلامی است، خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال ایران کمیته انضباطی اسماعیل حسن زاده شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی محروم و جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دروازبان تیم استقلال تهران صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:



در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی محروم شد
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود