Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست تیم فوتبال فلسطین اظهار داشت: در دیدار برابر فلسطین موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم نتیجه برابر مالدیو را در این تکرار کنیم.

وی افزود: در این دیدار بیش از ۹ موقعیت تک به تک را به راحتی از دست دادیم و کاملا مالک توپ و میدان بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به صحنه گل فلسطین گفت: در یک صحنه کاملا بازیکنان ما غافلگیر شدند اما در مجموع فلسطین در دیدار برابر ما بازی به نسبت خوبی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی خاطرنشان کرد: تیم ما کمتر از ۵ ماه است که تشکیل شده و برای رسیدن به اوج آمادگی نیازمند زمان بیشتری است.

وی  با اشاره به دیدار بعدی ایران بیان کرد: دوست داریم هر چه زودتر موعد بازی با افغانستان برسد تا ثابت کنیم که شکستی که در دیدار دوستانه برابر این تیم برای ما رقم خورد کاملا اتفاقی بود چون ما به دنبال شناخت تیم بازیکنان در این دیدار بودیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران: بعد از باخت ما برابر فلسطین عده‌ای خوشحال شدند و برای تیم ملی داستان درست کردند اما در دیدار پیش‌رو با قدرت تمام برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ تیم ملی نوجوانان ایران شب گذشته با نتیجه ۲ بر یک فلسطین را شکست داد.

تیم ملی ایران فردا یکشنبه ۳۱ شهریور ماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 4724084

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عبدی تیم ملی نوجوانان قهرمانی آسیا اداره کل ورزش و جوانان همدان اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین 98 شیراز خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان