Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:36:26 GMT

اتحادیه صنعت مخابرات ایران از حضور در تله‌کام انصراف داد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۷۹۹

اتحادیه صنعت مخابرات ایران از حضور در تله‌کام انصراف داد

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران در بیانیه ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند.

متن این بیانیه به این شرح است: «در شرایطی که تقویت تولید داخل و رونق تولید به عنوان یکی از رهنمودهای حاکمیت مد نظر بوده و برنامه ریزی های فراوانی را در این خصوص شاهد بوده ایم، اتحادیه صنعت مخابرات ایران نیز تمام تلاش خود را در راستای رونق تولید ملی و صادرات محصولات حوزه ICT انجام داده و در سال جاری در سه نمایشگاه اربیل عراق، سوریه و افغانستان حضور پررنگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایشگاه تله‌کام نیز اعضای اتحادیه صنعت مخابرات ایران برنامه ریزی های وسیعی را جهت برگزاری باشکوه این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید انجام داده، لذا در شرایط فعلی و با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

اتحادیه صنعت مخابرات ایران امیدوار است در ماه های آینده با مشارکت سندیکای صنعت مخابرات ایران نسبت به برگزاری نمایشگاه رونق تولید و رونمایی از دستاوردهای حوزه ICT اقدامات لازم را به عمل آورد.»

به گزارش مهر، بیستمین دوره از برگزاری بزرگترین رویداد مخابراتی کشور (تله کام) امسال قرار است بدون حضور وزارت ارتباطات برگزار شود و اپراتورهای بزرگ ارتباطی و سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز آن را تحریم کرده اند.

این نمایشگاه ۸ تا ۱۱ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر 4724079 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه ایران تله کام اتحادیه دستگاه های مخابراتی مخابرات نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو موبایل امنیت اطلاعات گوگل هوش مصنوعی گوشی آیفون خودروی برقی فیس بوک پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپاد‌های مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد