Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین اینانلو، مربی دروازه‎بان‎های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص مصدومیت سوشا مکانی توضیح کاملی ارائه کرد. تاریخ انتشار: 11:33 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۳۸۰

حسین اینانلو در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان آن هم در اصفهان اظهار داشت: با یک استراتژی تعیین شده وارد زمین شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا می‌خواستیم از دروازه مان حفاظت کنیم و سپس ضربه نهایی را بزنیم. در فاز اول خوب کار کردیم، اما در زدن ضربات نهایی دقت کافی را نداشتیم. انصافا بازی مقابل سپاهان کار سختی است، اما بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و مسائلی که در رختکن گفته شده بود، به خوبی در زمین به اجرا در آمد.

وی افزود: سوشا مکانی خیلی دیر به تیم ما اضافه شد. در بازی اول، احساس کردیم به لحاظ بدنی هنوز آماده نیست و از طرف دیگر باید در مورد تفکرات و تاکتیک‌های مدنظرمان با او حرف می‌زدیم. این اتفاق قبل از بازی با سپاهان رخ داد و دیدید که مکانی در بازگشت به لیگ ایران، چقدر عالی و موثر برای مان بازی کرد. در واقع با توپ‌هایی که از مهاجمان سپاهان گرفت، به نوعی تساوی و یک امتیاز اصفهان را مدیون سوشا شدیم.

مربی دروازه بان‌های نفت مسجدسلیمان در مورد شعار هواداران سپاهان مبنی بر ارائه ضدفوتبال توسط این تیم اضافه کرد: اصلا این طور نبود. در یک صحنه، مهاجم سپاهان با سوشا برخورد کرد و دروازه بان ما از ناحیه سر و صورت مصدوم شد. از دهانش خون می‌ریخت و ۳، ۴ سانتیمتر لبش پاره شد، اما هواداران این تیم علیه مکانی شعار می‌دادند. از سوی دیگر، گزارشگر تلویزیونی بازی هم می‌گفت دروازه بان ما مشغول اتلاف وقت است. شرایط سوشا آن قدر بد بود که اواخر بازی، دچار سرگیجه شد و وقتی این موضوع را به داور گفتیم، داور بازی به او کارت زرد نشان داد.

اینانلو تصریح کرد: ما داشتیم فوتبال خودمان را بازی می‌کردیم و ۹۰ دقیقه سپاهان را تحت تاثیر قرار دادیم، ولی در مورد تیم مان بی انصافی شد. هرگز دنبال تلف کردن وقت نبودیم و می‌خواستیم بازی را برد به اتمام برسانیم. با این حال، همین امتیازی که از اصفهان گرفتیم می‌تواند معادلات قهرمانی در این فصل را بهم بریزد. در انتهای فصل، به حرفم می‌رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نفت مسجد سلیمان میزان سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6083245

دیگر خبرها

  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید