Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، حدود ده بار درباره این پرونده‌ها بازجویی شده است.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش بعد از درخواست پلیس برای محکوم کردن نتانیاهو در جریان پرونده‌ها گفته بود که علیه وی اعلام جرم می‌کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد: نتانیاهو چند ماهی است که به شکلی محرمانه امکان دریافت عفو از «رووین ریولین» رئیس اسرائیل را بررسی می‌کند تا در مقابل آن، صحنه سیاسی را ترک کند.

در ادامه این گزارش آمده، نتانیاهو حداقل با یک نفر درباره این موضوع صحبت کرده و درباره احتمال توافق ریولین با پیشنهاد مذکور ابراز بدبینی کرده است.

بیست و دومین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی هفته گذشته برگزار شد و نتانیاهو از رقیب اصلی خود «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «آبی سفید» شکست خورد.

گانتز اعلام کرده فقط به شرطی شرکت در ائتلاف کابینه فراگیر را می‌پذیرد که خودش نخست‌وزیر شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل

یک نشریه صهیونیستی از ادامه سریال کناره گیری فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یدیعوت اخرونوت مدعی شد «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به هرتصی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل اطلاع داده است که در آغاز ماه آگوست 2024 به فعالیت خود در ارتش اسرائیل پایان خواهد داد.

یدیعوت صبح امروز نیز از استعفای آهارون هالیوا، رئیس اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داده بود. برکناری عالی ترین مقام عالی اطلاعاتی در ارتش اسرائیل به وضوح نشانگر اعتراف صهیونیست ها به شکست در نبرد غزه است.

ادامه سریال کناره گیری فرماندهان و مقامات ارشد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در مهار عملیات طوفان الاقصی گروه های مقاومت فلسطینی و آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های فلسطینی در غزه در شرایطی است که پیش از این نداو آرگامان، رئیس اسبق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در مصاحبه ای از همه فرماندهان ارتش اسرائیل خواسته بود تا هرگز و تحت هیچ شرایطی پیش از نتانیاهو از مسئولیت های خویش کناره گیری نکنند.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کردببینید/ تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیل

 

آرگامان در این گفتگو مدعی شده بود در صورتی که فرماندهان ارتش پیش از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از مسئولیت های خویش کنار بروند، این روند زمینه ای را فراهم خواهد ساخت تا نتانیاهو با اتکا به نیروهایش ارتش اسرائیل و نه کابینه خود را مسئول شکست سراسری در عملیات طوفان الاقصی و حمله به غزه معرفی نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم