Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ایجاد وحدت و همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی، حوزه‌های مختلف رادیو، تلویزیون، رادیو برون مرزی، خبر و فضای مجازی با تدارک برنامه‌های متنوع در قالب‌های مختلف سریال، فیلم، مستند، ترکیبی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به استقبال این هفته می‌روند.

او اضافه کرد: شبکه سهند علاوه بر پرداخت ویژه به هفته دفاع مقدس در برنامه‌های روتین سحرلر، خانواده، تبریزیم و برنامه شبانگاهی، ویژه برنامه‌ها و گزارش‌های مختلفی در راستای افزایش شناخت مخاطب در خصوص فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای شهیدان و بزرگداشت رشادت‌های یادگاران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نگاه گرم مخاطبان خواهد کرد.

او افزود: ویژه برنامه غیرت حماسه سی به تهیه کنندگی عباس احمدزاده در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و ویژه برنامه دفاع مقدس به تهیه کنندگی مرتضی مقدس در ۷ برنامه ۷۰ دقیقه‌ای در طول این ایام از شبکه سهند به روی آنتن خواهد رفت.

پخش فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، تهیه گزارش‌هایی از نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری، پخش زنده رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور، پوشش تصویری همایش‌ها و مراسمات مختلف در سطح استان، پخش مستند‌های مختلف، کلیپ و نماهنگ‌های متنوع از سال‌های ایثار و مقاومت، فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی از دیگر برنامه‌های شبکه استانی سیما در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ادامه داد: شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی هم در برنامه‌های روتین سحرلر، یک پیام یک ترانه، خانواده، دعوت، دانشیق، صدای ورزش و آخشاملار با اطلاع رسانی مراسمات، دعوت از فرماندهان نظامی و انتظامی، پخش سرود‌های حماسی، تهیه گزارش از خانواده‌های شهدا، پخش خاطرات و آنونس‌های دفاع مقدس، به موضوع این هفته به صورت ویژه پرداخت می‌کند.

او اضافه کرد: پخش ویژه برنامه آغاز هفته دفاع مقدس در آخرین روز شهریور و پوشش مراسم رژه با تهیه گزارش‌های زنده رادیویی از محل برگزاری مراسم، پخش ویژه برنامه رادیو جبهه از نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری، برنامه سیزلر ـ مسئوللار، چرتکه، نمایش‌های سی سردار، کارگر ساده، سوسنگرد، قهرمانی، بهشت همینجاست، تک تیرانداز، سردار توپخانه و پل حمید و پخش برنامه عاشورائیلر بخشی از تمهیدات رادیو تبریز در هفته دفاع مقدس است و علاوه براین، رادیو شهر مراغه هم با پخش برنامه‌های ایثار جلوه لری، سحر گوروشی، رحمت قاپیسی، آخشاملار سسی، ائویمیز و پخش زنده مراسم رژه یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوزگری‌های رژیم بعثی عراق را گرامی خواهد داشت.

صفری در تشریح برنامه‌های معاونت خبر هم گفت: این معاونت علاوه بر پوشش خبری رویداد‌ها و برنامه‌های این هفته در تبریز و شهرستان‌ها و اطلاع رسانی برنامه‌های ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با تهیه و پخش گزارش‌های خبری و گفتگو‌های ویژه خبری سعی خواهد کرد یاد و نام ایثارگران و دلاورمردان سال‌های پرافتخار دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن گرامی بدارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم پویایی و نقش آفرینی هر چه بیشتر رسانه ملی در عرصه فضای مجازی افزود: تهیه روز شمار هفته، تولید ویدئو‌های کوتاه و انتشار گزیده مستند‌ها، نشر گزیده ویژه برنامه‌ها و سخنان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در قالب عکس نوشت در شبکه‌های اجتماعی، پخش زنده مراسمات مختلف در صفحه اینستاگرام و تهیه موشن گرافی، از جمله تمهیدات معاونت فضای مجازی در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/ش

برنامه‌های شبکه سهند در هفته دفاع مقدس اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت